Feedback
I.D.: 34454002

,,Servicii de fotocopiere"

Data publicarii
11.03.19 Exista 74.402 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Pretul estimativ:
88.230,00 RON - 88.230,00 RON
635.000,00 RON - 635.000,00 RON
88.230,00 RON - 88.230,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de fotocopiere a documentelor Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Iasi si a celor din cadrul structurilor subordonate. o Estimarea cantităţilor minime şi maxime ce fac obiectul acordului-cadru: - Număr minim de fotocopii: 2.625.000 fotocopii , Numar minim scanări: 125.000 scanări, Număr maxim de fotocopii: 10.500.000 fotocopii, Număr maxim de scanări :500.000 scanări Valoarea acordului-cadru: minim –...
Servicii de fotocopiere a documentelor Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Iasi si a celor din cadrul structurilor subordonate. o Estimarea cantităţilor minime şi maxime ce fac obiectul acordului-cadru: - Număr minim de fotocopii: 2.625.000 fotocopii , Numar minim scanări: 125.000 scanări, Număr maxim de fotocopii: 10.500.000 fotocopii, Număr maxim de scanări :500.000 scanări Valoarea acordului-cadru: minim – 158.750 lei, fără TVA, maxim – 635.000 lei, fără TVA o Estimarea cantităţilor minime şi maxime ce fac obiectul contractului subsecvent: Număr minim de fotocopii: 437.500 fotocopii, Numar minim scanări: 125.000 scanări, Număr maxim de fotocopii: 5.250.000 fotocopii, Număr maxim de scanări :250.000 scanări Valoarea contractului subsecvent: minim – 27.500 lei, fără TVA, maxim – 317.500 lei, fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“ Materiale consumabile pentru intretinere si functionare echipamente medicale " pentru Spitalul Clinic de Obstetrica si Ginecologie « Cuza Voda » Iasi  
Servicii de transport a autovehiculelor nedeplasabile aparţinând I.P.J. Iaşi (Lotul 1) şi a autovehiculelor aparţinând unor terţe persoane, avariate ca urmare a implicării în accidente rutiere soldate cu victime umane, în cazurile în care organele de cercetare penală ale poliţiei judiciare din cadrul Poliţiei Române au dispus efectuarea de constatări/ expertize tehnice (Loturile 2, 3 şi 4) COD CPV – 60000000-8 Servicii de transport (cu excepţia transportului de deşeuri) (Rev.2)  
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi 19.02.24
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi 19.02.24
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi  
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-6 loturi  
Furnizare de Hârtie albă A4 pentru utilizare la xerox şi imprimantă  
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-3 loturi 24.09.24
Acord cadru prestari servicii de evaluare a bunurilor imobile şi mobile sechestrate, în vederea valorificării-3 loturi 24.09.24
Servicii medicale profilactice în domeniul sănătăţii ocupaţionale (medicina muncii) pentru lucrătorii S.N.T.G.N TRANSGAZ S.A. 30.08.24