Feedback
I.D.: 74127366

SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA COMUNICAREA ÎN SECTORUL PUBLIC. ABORDĂRI PRACTICE ŞI METODE MODERNE

Data publicarii
11.10.22 Exista 160.258 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80000000-4
Pretul estimativ:
790,00 RON - 790,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Curs de perfectionare “Comunicare in administratia publica. Abordari practice - 20-23.10.2022 • Legea nr. 544/2001 • Legea nr. 109/2007 • Fluxuri de comunicare: top management, angajaţi, public, colaboratori, parteneri, terţi, organe de control. Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituţional, organizarea evenimentelor • Comunicarea, instrument de dezvoltare personală şi organizaţională - schema comunicării ş...
Curs de perfectionare “Comunicare in administratia publica. Abordari practice - 20-23.10.2022 • Legea nr. 544/2001 • Legea nr. 109/2007 • Fluxuri de comunicare: top management, angajaţi, public, colaboratori, parteneri, terţi, organe de control. Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituţional, organizarea evenimentelor • Comunicarea, instrument de dezvoltare personală şi organizaţională - schema comunicării şi elementele componente • Etapele şi mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea şi motivarea echipei • Tipuri de comunicare şi analiza lor: comunicarea scrisă/comunicarea verbală (ton, timbru, intonaţie); comunicarea nonverbală şi elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor • Modalităţi de ascultare activă • Obstacole în comunicarea interpersonală Metode de comunicare interpersonală şi rolul comunicatorului. Comunicare verbală şi non-verbală • Asimilarea elementelor de identificare a publicului ţintă • Publicul şi categoriile de public specifice instituţiei publice • Ascultarea activă asertivitate şi empatie – calităţi, tipologii şi modele comportamentale în relaţia funcţionarului public cu cetăţenii • Comunicarea şi lucru în echipă • Rolul comunicării interne în organizaţie
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu