Feedback
I.D.: 66868253

Servicii de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării şi Servicii de catering în cadrul proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", cod SIPOCA 753, cod MySMIS 130709,

Data publicarii
07.03.22 Exista 985.508 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.03.22
Pretul estimativ:
194.284,00 RON - 194.284,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie de Atribuire.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Tematica detaliată orientativă a programului de formare profesională pentru fiecare lot în parte la care Prestatorul de servicii va depune ofertă se solicită a fi elaborată de către acesta prin corelare cu titlul/tematica aferentă lotului respectiv. Sesiunile de instruire se vor desfăşura în perioada aprilie – septembrie 2022, cu posibilitatea de prelungire, după cum urmează: 1) Lot 1. Standardizarea europeană/internaţional...
Tematica detaliată orientativă a programului de formare profesională pentru fiecare lot în parte la care Prestatorul de servicii va depune ofertă se solicită a fi elaborată de către acesta prin corelare cu titlul/tematica aferentă lotului respectiv. Sesiunile de instruire se vor desfăşura în perioada aprilie – septembrie 2022, cu posibilitatea de prelungire, după cum urmează: 1) Lot 1. Standardizarea europeană/internaţională şi Standardele naţionale/europene/internaţionale – Noţiuni privind importanţa utilizării standardelor în achiziţiile publice la definirea produselor şi serviciilor, principii de standardizare, identificarea standardelor şi modalitatea de utilizare a acestora în documentaţiile de atribuire, cu exemple şi aplicabilitate practică în domeniul achiziţiilor publice (elemente care trebuie luate în considerare în etapa de elaborare a documentaţiei de atribuire şi în etapa de evaluare a ofertelor); 2) Lot 2. Noţiuni privind legislaţia naţională/europeană/internaţională în vigoare cu impact în domeniul medical, inclusiv noţiuni referitoare la certificarea produselor (marcaj CE, etape pentru obţinerea certificării CE, declaraţie de conformitate pentru produsele/dispozitivele medicale), la organismele acreditate/notificate pentru emiterea de certificate/evaluarea dispozitivelor mediale, la baze de date naţionale (ANMDMR) şi europene (EUDAMED) cu dispozitivele medicale înregistrate, la clasificarea dispozitivelor medicale, cu exemple şi aplicabilitate practică; 3) Lot 3. Noţiuni privind principalele sisteme de management - Sistemul de management al calităţii (ISO 9001, ISO 13485) şi Sistemul de management al mediului (ISO 14001), precum şi alte sisteme de management (după caz), alte documente justificative şi echivalente,; 4) Lot 4. Noţiuni de etichetare ecologică (FSC, PEFC, etc.), documente justificative şi echivalente, după caz, precum şi noţiuni esenţiale privind factorii de mediu, responsabilitatea socială, sustenabilitatea şi dezvoltarea durabilă în achiziţiile publice, cu exemple şi aplicabilitate practică; 5) Lot 5. Asigurare servicii de catering pentru un număr total maxim de 200 persoane necesar a fi instruite - (4 tipuri de cursuri x 2 sesiuni/tip curs x 25 participanţi/sesiune).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu