Se solicita prestarea de Servicii de formare profesională cu tematica “Necesitatea consolidării sistemului antifraudă/anticorupţie constituit la nivelul APIA în ceea ce priveşte gestionarea măsurilor finanţate din FEADR, de la primire cereri până la plată, verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate şi a legalităţii plăţii pe fiecare măsură delegată, măsuri de prevenţie, combatere şi control intern managerial", si...
Se solicita prestarea de Servicii de formare profesională cu tematica “Necesitatea consolidării sistemului antifraudă/anticorupţie constituit la nivelul APIA în ceea ce priveşte gestionarea măsurilor finanţate din FEADR, de la primire cereri până la plată, verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate şi a legalităţii plăţii pe fiecare măsură delegată, măsuri de prevenţie, combatere şi control intern managerial", si prestarea de servicii hoteliere si restaurant, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.
Se urmăreşte achiziţionarea de servicii de formare profesională a funcţionarilor publici de la nivel central/judeţean şi local implicaţi în activitatea privind necesitatea consolidării sistemului antifraudă/anticorupţie constituit la nivelul APIA în ceea ce priveşte gestionarea măsurilor finanţate din FEADR, de la primire cereri până la plată, verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate şi a legalităţii plăţii pe fiecare măsură delegate, măsuri de prevenţie, combatere şi control intern managerial.
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) este instituţie publică cu personalitate juridică în subordinea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, care funcţionează în baza Legii nr. 1/2004 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, cu modificările şi completările ulterioare.
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură asigură continuarea măsurilor din PNDR 2014-2020 şi implementarea intervenţiilor din Planul strategic PAC 2023-2027, în condiţiile delegării şi detaliate în Caietul de sarcini.
Se va încheia un contract de servicii.
Durata contractului va fi de 4 luni de la data semnării acestuia de către ambele părţi
Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate este prezentată în Caietul de sarcini.
Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu în a 3 zi inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.