În cadrul contractului de achiziţie publică de "Servicii formare profesională şi organizare schimburi de experienţă" se vor realiza următoarelor activităţi:
- Organizarea şi derularea schimburilor de experienţă intern/extern pentru 20 persoane;
- Derularea programelor de formare profesională pentru 100 persoane.
Participanţii la cele două activităţi sunt angajaţii Consiliului Judeţean Vâlcea şi aleşi locali.
În cadrul...
În cadrul contractului de achiziţie publică de "Servicii formare profesională şi organizare schimburi de experienţă" se vor realiza următoarelor activităţi:
- Organizarea şi derularea schimburilor de experienţă intern/extern pentru 20 persoane;
- Derularea programelor de formare profesională pentru 100 persoane.
Participanţii la cele două activităţi sunt angajaţii Consiliului Judeţean Vâlcea şi aleşi locali.
În cadrul contractului de achiziţie publică de Servicii de formare profesională şi organizare schimburi de experienţă se vor realiza servicii pentru 120 de persoane din grupul ţintă al proiectului, astfel:
Pregătirea, organizarea şi derularea unor cursuri de formare profesională, pentru 100 de persoane, în domeniul
- planificare strategică: 25 participanţi
- planificare bugetară: 25 participanţi
- politici publice locale: 25 participanţi
- fundamentare, elaborare, implementare, monitorizare şi evaluare a deciziilor la nivelul administraţiei publice locale: 25 participanţi.
Organizarea de schimburi de experienţă:
- Organizarea unui schimb de experienţă de 3 zile cu o autoritate/instituţie publică din România pentru 10 participanţi;
- Organizarea unui schimb de experienţă de 3 zile cu o autoritate/ instituţie din UE pentru 10 participanţi.
Grupul ţintă vizat de activităţile de formare este constituit din personal de conducere şi de execuţie al Consiliului Judeţean Vâlcea, precum şi factori de decizie la nivel politic, respectiv consilieri judeţeni.
Grupul ţintă este stabilit în concordanţă cu nevoile şi problemele identificate la nivelul instituţiei şi este relevant pentru atingerea obiectivelor proiectului, în condiţiile în care procesul de reforma administrativă şi evoluţiile tehnologice necesită abilităţi şi competenţe noi sau îmbunătăţite din partea funcţionarilor publici şi decidenţilor politici.
A. Descrierea serviciilor de pregătirea, organizarea şi derularea cursurilor de formare profesională
Ca urmare a programelor de formare profesională ce vor fi derulate în cadrul proiectului, 100 persoane vor fi certificate, la încetarea calităţii de participant, în domenii specifice de interes care au legătură directă cu obiectivele proiectului.
Toate programele de formare derulate vor include un modul destinat conceptului de guvernare electronică şi prezentării de modele de bună practică referitoare la utilizarea soluţiilor IT inovatoare, capabile să conducă la creşterea calităţii serviciilor publice gestionate de către autorităţile publice locale, precum şi la creşterea participării cetăţenilor la procesul decizional, la cel de planificare strategica şi bugetară, precum şi la elaborarea politicilor publice.
Se vor organiza 4 (patru) sesiuni de instruire, de câte 5 (cinci) zile fiecare, cu 25 participanţi/sesiune, finalizate cu diplome/certificate de participare/absolvire conform Ghidului Solicitantului CP13/2019.
Durata programului de pregătire zilnic va fi de 8 (opt) ore, incluzând cele două pauze de cafea cu durata de 15 minute fiecare, respectiv masa de prânz cu durata de o oră.
Principalele activităţi ce fac obiectul contractului, pentru componenta de formare profesională, sunt următoarele:
- Elaborarea curriculei şi a manualelor suport pentru sesiunile de instruire;
- Asigurarea formatorilor pentru sesiunile de instruire;
- Asigurarea mapei cursantului (suport de curs, agenda cursului, bloc-notes, pix etc);
- Formarea participanţilor participanţi la sesiunile de instruire;
- Evaluarea şi eliberarea certificatelor de absolvire la finalizarea cursului, potrivit rezultatelor obţinute de fiecare participant;
- Asigurare cazare 6 nopţi, în unităţi hoteliere aflate la o distanţă de circa 200 km faţă de Rm. Vâlcea, într-o zonă turistică, accesibile din punct de vedere al transportului naţional (locaţia estimată fiind Braşov/Valea Prahovei).
Vor fi prezentate în propunerea tehnică minim trei variante de locaţie curs, urmând ca Autoritatea contractantă să decidă asupra locaţiei finale.
- Asigurarea a trei mese/zi/cursant (mic dejun, prânz şi cină);
- Asigurarea pauzelor de cafea – 2 pauze/zi cu apă, sucuri, cafea, ceai şi gustări, fructe;
- Asigurarea sălilor de curs şi a echipamentelor necesare susţinerii programului de formare profesionala (laptop, videoproiector, imprimantă, flipchart etc.);
- Decontarea transportului participanţilor.
Sesiunile de formare se pot organiza maxim două în aceeaşi perioadă.
Ofertantul va propune un responsabil de contract care va asigura relaţia cu Autoritatea contractantă şi va monitoriza stadiul îndeplinirii contractului.
Ofertantul va trebui să facă dovada că are calitatea de fumizor de formare profesională aşa cum este aceasta definită la art. 22 din H.G. nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare.
Limba folosită în cadrul sesiunilor de instruire şi în materialele realizate în cadrul proiectului este limba română.
Ofertantul va fi responsabil, pentru toate componentele contractului, de asigurarea consumabilelor (pe suport electronic şi pe suport hârtie, markere, bandă adezivă, post-it-uri, alte materiale didactice), de asigurarea suportului de curs, bloc-notes, pix, agenda cursului, pentru cei 100 participanţi, necesare desfăşurării sesiunilor de instruire.
Toate materialele din cadrul proiectului vor cuprinde elementele de identitate vizuală solicitate de finanţator (POCA).
Responsabilităţile personalului ofertantului sunt detaliate în Caietul de sarcini.
B. Descrierea serviciilor de organizare şi derularea schimburilor de experienţă
În scopul creării unui mediu de învăţare în cadrul procesului de implementare a proiectului, de tip bench-learning, care să aducă valoare adăugată proiectului prin integrarea unor modele de bune practici şi soluţii inovative, au fost prevăzute în cadrul proiectului doua schimburi de experienţă, unul intern şi unul extern, la care vor participa cele 20 de persoane din grupul ţintă al proiectului.
Aceste schimburi de experienţă au ca scop identificarea de bune practici în domenii specifice de interes, care au legătură directă cu obiectivele proiectului. La aceste schimburi de experienţă se are în vedere participarea echipei de implementare a proiectului şi a altor persoane din cadrul instituţiei, implicate în activităţile proiectului, care vor colecta modele de bună practică privind politicile publice locale, dezvoltarea strategica, managementul performant în administraţie şi digitalizarea serviciilor publice, în vederea integrării în activităţile specifice ale instituţiei noastre.
Principalele activităţi ce fac obiectul contractului, pentru componenta de organizare schimb de experienţă intern, sunt următoarele:
- Elaborarea programului schimbului de experienţă, care va fi prezentat Beneficiarului pentru avizare cu minim 5 zile înainte de data de începere;
Asigurarea transportului cu microbuz/autocar, pentru cei 10 participanţi de la Râmnicu Vâlcea până în municipiul Tulcea;
- Asigurare cazare 4 nopţi, într-o unitate hotelieră de 3 stele, în regim single, pentru cei 10 participanţi;
- Asigurarea a trei mese/zi/participant (mic dejun, prânz şi cină),conform subcapitolului: Asigurarea meselor;
- Organizarea unui eveniment de tip workshop, pe tematicile menţionate anterior şi pentru prezentare modele de bune practici, pentru un număr total de circa 30 de participanţi, cu asigurarea unei săli de conferinţă dotate cu echipamentele necesare (laptop, videoproiector, flipchart etc.), a unei pauze de cafea (apă, băuturi răcoritoare, cafea, ceai şi gustări) şi a mesei de prânz;
- Organizare vizite la anumite instituţii subordonate Consiliului Judeţean Tulcea pentru vizualizarea unor modele de bune practici în domenile de interes, respectiv politici publice locale, dezvoltare strategica, digitalizare şi servicii elecronice dedicate cetăţenilor şi asigurarea transportului cu microbuz/autocar la sediul acestora;
- Eliberarea certificatelor/diplomelor de participare la finalizarea schimbului de experienţă.
Principalele activităţi ce fac obiectul contractului, pentru componenta de organizare schimb de experienţă extern, sunt următoarele:
- Elaborarea programului schimbului de experienţă, care va fi prezentat Beneficiarului pentru avizare cu minim 10 zile înainte de data de începere;
- Asigurarea transportului cu avionul şi a asigurărilor şi taxelor aferente;
- Asigurarea serviciilor de transfer pentru 10 persoane pe următoarele rute:
► de la Râmnicu Vâlcea (sediul Consiliului Judeţean Vâlcea) la Aeroport şi retur, respectiv în ziua plecării participanţilor şi în ziua sosirii acestora, în funcţie de orarul de zbor;
► de la Aeroportul la hotelul în care este asigurată cazarea şi retur, respectiv în ziua plecării participanţilor şi în ziua sosirii acestora, în funcţie de orarul de zbor;
► de la hotelul în care este asigurată cazarea la locul de desfăşurare a schimbului de experienţă şi retur, timp de 3 zile.
- Asigurare cazare 4 nopţi, într-o unitate hotelieră de 3 stele sau echivalent, în camere de tip single, şi la o distanţă de max. 10 km faţă de locul de derulare a schimbului de experienţă extern;
- Asigurarea a trei mese/zi/participant (mic dejun, prânz şi cină), conform subcapitolului Asigurarea meselor;
- Închiriere spaţii necesare derulării activităţilor, dacă este cazul;
- Asigurarea unui interpret pentru serviciile de traducere;
- Eliberarea certificatelor/diplomelor de participare la finalizarea schimbului de experienţă.
Durata estimată de prestare serviciilor în cadrul contractului este de 45 de zile calendaristice de la data semnării acestuia de către ambele părţi.
Toate detaliile privind serviciile care vor fi prestate in cadrul contractului, sunt prevăzute în Caietul de sarcini.