In data de 06 06 2018 a fost semnat contractul de finantare cu nr. 123/06.06.2018 pentru proiectul “Administratie eficienta, servicii de calitate la nivel local” intre UAT judetul Prahova si Ministerul Dezvoltarii regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Manegement pentru POCA 2014-2020. Proiectul este finanţat din Fondul Social European in cadrul POCA 2014-2020, cererea de proiecte POCA 209/ 2/1...
In data de 06 06 2018 a fost semnat contractul de finantare cu nr. 123/06.06.2018 pentru proiectul “Administratie eficienta, servicii de calitate la nivel local” intre UAT judetul Prahova si Ministerul Dezvoltarii regionale si Administratiei Publice, in calitate de Autoritate de Manegement pentru POCA 2014-2020. Proiectul este finanţat din Fondul Social European in cadrul POCA 2014-2020, cererea de proiecte POCA 209/ 2/1 (CP6/2017 pentru regiunile mai putin dezvoltate) -Sprijinirea autoritaţilor si instituţiilor publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate sa aplice managementul calitaţii în concordanţa cu Planul de acţiuni pentru implementarea etapizata a managementului calitaţii, Axa Prioritara Administraţie publica si sistem judiciar accesibile si transparente, Operaţiunea Introducerea de sisteme si standard comune în administraţia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari în concordanţa cu SCAP.
Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului
Optimizarea proceselor orientate catre beneficiari la nivelul Consiliului Judetean Prahova si al institutiilor subordonate: Directia Generala pentru Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova si Directia Judeteana de Evidenta persoanelor Prahova, necesara unei
administratii moderne, performante, eficiente si eficace, in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice2014-2020,intr-o perioada de 16 luni.
Obiectivul specific al proiectului îl constituie pregatirea a 210 persoane din personal de conducere din aparatul propriu de specialitate al Consiliului Judetean Prahova si alesi locali si din Directia Generala Asistenta Sociala si Protectia Copilului si Directia Judeteana de Evidenta Persoanelor Prahova in domeniul managementul calitatii - sisteme si standarde ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiarii serviciilor publice.
Obiectul contractului de servicii îl constituie formarea, evaluarea si certificarea competentelor dobândite în managementul calităţii -instrumentul CAF a persoanelor din grupul tintă . Prestatorul va asigura servicii de formare, evaluare, certificare, servicii hoteliere, transport.
Valoarea estimata a serviciilor este de 385.000,00 lei fara TVA.; preturile pentru serviciile de formare, certificare si preturile pentru serviciile hoteliere, transport, NU VOR DEPASI VALORILE ESTIMATE PENTRU FIECARE SERVICIU IN PARTE:
Servicii formare, certificare =119.700,00 lei
Servicii hoteliere si transport grup tinta = 265.300,00 lei (din care serviciile de masa in sistem fisa cont sau bonuri valorice vor fi de minim 450,00 lei / persoana / perioada de formare )
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 4 zile.