Serviciile de exploatare VOR INCLUDE în mod obligatoriu activităţile de: doborât, fasonat, apropiat, scoatere la drum auto, sortare, depozitare în rampă, curăţire parchet şi transport lemn de foc la punctele de încalzire SPECIFICAŢII ACHIZITIE: conform Caietului de Sarcini nr. 8157 din 13.11.2018 şi APV-urilor: nr. 2511 din din 22.10.2018 şi 2512 din 22.10.2018 emise de Ocolul Silvic Bicaz, ataşate prezentului anunţ; Exploa...
Serviciile de exploatare VOR INCLUDE în mod obligatoriu activităţile de: doborât, fasonat, apropiat, scoatere la drum auto, sortare, depozitare în rampă, curăţire parchet şi transport lemn de foc la punctele de încalzire SPECIFICAŢII ACHIZITIE: conform Caietului de Sarcini nr. 8157 din 13.11.2018 şi APV-urilor: nr. 2511 din din 22.10.2018 şi 2512 din 22.10.2018 emise de Ocolul Silvic Bicaz, ataşate prezentului anunţ; Exploatarea cantităţii de 569 mc masă lemnoasă a fost aprobată prin HCL nr. 66 din 12.11.2018 a Consiliului Local al Comunei Bicazu Ardelean. LISTA PARTIZI - Partida 2511 din UP I Bicazu Ardelean, Punctul Toşorog, UA 265, produse secundare rărituri, cantitate 324 mc, volum brut, fără TVA,, astfel cum este structurată în actul de punere în valoare nr. 2511 din 22.10.2018. Partida 2512 din UP I Bicazu Ardelean, Punctul Toşorog, UA 276C, produse secundare rărituri, cantitate 205 mc, volum brut, fără TVA, astfel cum este structurată în actul de punere în valoare nr. 2512 din 22.10.2018. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEIi: minim 30 zile. TERMEN DE PRESTARE: 6 luni de la data semnarii contractului de achizitie a serviciilor de exploatare. CONDITII DE PLATA: contravaloarea serviciilor prestate se va achita în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii. Factura se va emite în baza recepţiilor efectuate conform situaţiilor întocmite de prestator şi a raportului pădurarului/procesului verbal de reprimire partizi. Se vor factura strict serviciile prestate, respectând preţurile unitare ofertate. SE POATE OFERTA pentru una sau pentru ambele partizi