Feedback
I.D.: 41788774

Servicii de exploatare masă lemnoasă din pădurea proprietatea comunei Budacu de Jos- divizare pe 4 Loturi

Data publicarii
05.02.20 Exista 62.325 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77211100-3
Termenul limita pentru depunere:
17.02.20
Pretul estimativ:
333.904,00 RON - 333.904,00 RON
Documente participare:
  1. CONTRACT prestari servicii- model.doc
  2. Formulare.docx
  3. FisaDate_DF1075888.pdf
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii exploatare masa lemnoasa din padurea proprietatea comunei Budacu de Jos, pentru un volum net total de 2990 mc, impartit pe 4 Loturi (partizi), conform detalierii din caietul de sarcini: LOT 1 – Partida 527 Ivanelu, în volum net de 183 mc LOT 2 - Partida 325 – Aluneasa, în volum net de 1226 mc LOT 3 - Partida 370 – Ivanelu, in volum net de 819 mc LOT 4 - Partida 529 – Paraul Morii, in volum net de 762 mc Valoarea ...
Servicii exploatare masa lemnoasa din padurea proprietatea comunei Budacu de Jos, pentru un volum net total de 2990 mc, impartit pe 4 Loturi (partizi), conform detalierii din caietul de sarcini: LOT 1 – Partida 527 Ivanelu, în volum net de 183 mc LOT 2 - Partida 325 – Aluneasa, în volum net de 1226 mc LOT 3 - Partida 370 – Ivanelu, in volum net de 819 mc LOT 4 - Partida 529 – Paraul Morii, in volum net de 762 mc Valoarea estimată a contractului fără TVA este de 333.904 lei, fara TVA, din care: LOT 1 – Partida 527 Ivanelu in valoare de 22.143 lei, fara TVA LOT 2 - Partida 325 – Aluneasa in valoare de 134.860 lei, fara TVA LOT 3 - Partida 370 – Ivanelu in valoare de 89.271 lei, fara TVA LOT 4 - Partida 529 – Paraul Morii in valoare de 87.630 lei, fara TVA NOTA: Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata , autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 6 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.3) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu