A)Achizitia are ca obiect obiect urmatoarele categorii principale de activitati, dar fara a se limita la acestea:1)Supravegherea functionarii instalatiilor aferente forajelor, statiei de clorinare si statiei de tratare, conform manualelor de exploatare si prevederilor legislative in domeniu;2)Prelevarea de probe de apa pentru efectuarea analizelor parametrilor de calitate microbiologici/chimici si indicatori, in conformitat...
A)Achizitia are ca obiect obiect urmatoarele categorii principale de activitati, dar fara a se limita la acestea:1)Supravegherea functionarii instalatiilor aferente forajelor, statiei de clorinare si statiei de tratare, conform manualelor de exploatare si prevederilor legislative in domeniu;2)Prelevarea de probe de apa pentru efectuarea analizelor parametrilor de calitate microbiologici/chimici si indicatori, in conformitate cu prevederile Legii nr. 458/2002 privind calitatea apei potabile, republicată;3)Asigurarea materialelor (substantelor chimice) necesare exploatarii sistemului de alimentare cu apa potabila, conform listei din Anexa 1 pct. b) la Caietul de sarcini (clor pastile, perhidrol, clorura de sodiu (sare pastile), butelii cu clor gazos, reactiv (pastile) DPD nr. 1, rasini schimbatoare de ioni etc.);4)Efectuarea de manevre de comutare a forajelor F1 si F2, in vederea monitorizarii echilibrate a starii de functionare a celor 2 foraje (F3 este in rezerva);5)Activitati de igienizare a coloanei forajelor (clorinare) cu pastile de clor;6)Activitati de intretinere preventiva si corectiva a sistemului de alimentare cu apa, inclusiv asigurarea pieselor, componentelor, materialelor necesare pentru aceste activitati. Activitatile de intretinere preventiva a sistemului de alimentare cu apa, cat si a aparaturii de masura si control se consemneaza in registrul de tura, in timp ce activitatile de intretinere corectiva se efectueaza numai pe baza comenzilor de lucrare emise de CNE Cernavoda;7)Activitati de intretinere a ordinii si curateniei pe amplasamentul si in interiorul constructiilor aferente sistemului de alimentare cu apa.B)Pentru indeplinirea activitatilor acordului cadru, estimarea resurselor necesare desfasurarii activitatilor este prezentata la pct. 6.11 si Anexa 1 pct. a) din Caietul de sarcini.Sintetic volumul de resurse necesare desfasurarii activitatilor acordului cadru este urmatorul:a)4 operatori (personal cu studii medii) - in regim de tură de 12 ore/zi;b)1 reparator (personal cu studii medii) - in program normal de lucru de 8 ore/zi lucratoare;c)1 inginer coordonator (personal cu studii superioare) - in program normal de lucru de 8 ore/zi lucratoare;d)1 inginer automatist (personal cu studii superioare) - la solicitarea Promitentului Achizitor.e)2 reparatori (personal cu studii medii) - pentru reparaţii în regim de urgenţă.Lista principalelor componente/echipamente din dotarea forajelor, statiei de tratare si statiei de clorinare ce ar putea fi inlocuite in cadrul activitatilor de reparatii, in situatia defectarii acestora, este prezentata in Anexa 3 la Caietul de sarcini. In situatia in care un anumit echipament sau o componenta din Anexa 3 la Caietul de sarcini nu se mai afla in fabricatie, in cadrul serviciilor de reparatii vor putea fi folosite si echipamente/componente similar/echivalente, care au acelasi rol functional in cadrul instalatiei, cu acceptul prealabil al CNE Cernavoda.Serviciile vor fi prestate în conformitate cu cerinţele şi caracteristicile tehnice şi de performanţă solicitate în Caietul de sarcini CR # 34870 rev.01 al achiziţiei.Cantitatile centralizate, minime si maxime previzionate/estimate a fi necesar achizitionate pe durata acordului-cadru, respectiv pentru un contract subsecvent sunt prezentate in Anexa 1 la prezenta documentatie de atribuire.