Obiectivul principal al acestui proiect este reabilitarea DJ794 între km 4+200 – 21+400 şi 23+100 – 25+800 DN79 – Mişca – Apateu - Berechiu.
Lucrările de intervenţii vor fi executate cu respectarea prevederilor Legii 10/1995 şi ale Legii 50/1991, republicate, cu modificările şi completările ulterioare, având ca prioritate acele situaţii care pot genera accidente ale utilizatorilor direcţi şi indirecţi ori accidente tehnice....
Obiectivul principal al acestui proiect este reabilitarea DJ794 între km 4+200 – 21+400 şi 23+100 – 25+800 DN79 – Mişca – Apateu - Berechiu.
Lucrările de intervenţii vor fi executate cu respectarea prevederilor Legii 10/1995 şi ale Legii 50/1991, republicate, cu modificările şi completările ulterioare, având ca prioritate acele situaţii care pot genera accidente ale utilizatorilor direcţi şi indirecţi ori accidente tehnice.
În contextul duratei ridicate de viaţă şi exploatare a podurilor anterior menţionate şi prevederile Legii nr. 163/2016 prin care s-au introdus o serie de modificări şi completări la Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii, care se aplică construcţiilor şi instalaţiilor aferente acestora, în etapele de proiectare, de verificare tehnică a proiectelor, de execuţie şi recepţie a construcţiilor, precum şi în etapele de exploatare, expertizare tehnică şi intervenţii la construcţiile existente şi de postutilizare a acestora, indiferent de forma de proprietate, destinaţie, categorie şi clasă de importanţă sau sursă de finanţare, în scopul protejării vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societăţii şi a mediului înconjurător, se impune realizarea expertizei tehnice în construcţii şi în cazul admiterii intervenţiei minimale propuse şi verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic “Reabilitare DJ794 km 4+200 – 21+400 şi 23+100 – 25+800 DN79 – Mişca – Apateu - Berechiu" doar pentru partea referitoare la poduri. Prin interventia de refacere a căii de rulare pe poduri se aduce o îmbunătăţire a stării tehnice şi o sporire considerabilă a capacităţii portante, ce asigură o circulaţie corespunzătoare, siguranţa şi confortul utilizatorilor.
Toate aceste intervenţii se vor face în baza unei expertize întocmite de un expert tehnic atestat, pentru domeniul A4, B2 şi D.
Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic pentru partea de poduri se va face de către verificator proiecte atestat în domeniile A4, B2, D.