2. Servicii de expertiza tehnica aferente Autostrazii Ploiesti – Buzau LOT 2 Geotehnica exigenta Af aferent LOT 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 - km 21+000) si LOT 2 Mizil – Pietroasele (km 21+000 - km 49+350),
Obiectivul specific al prezentului contract este reprezentat de achizitionarea de servicii privind expertiza geotehnica a Studiului Geotehnic realizat de Prestatorul CONSITRANS S.R.L. prin intermediul subco...
2. Servicii de expertiza tehnica aferente Autostrazii Ploiesti – Buzau LOT 2 Geotehnica exigenta Af aferent LOT 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 - km 21+000) si LOT 2 Mizil – Pietroasele (km 21+000 - km 49+350),
Obiectivul specific al prezentului contract este reprezentat de achizitionarea de servicii privind expertiza geotehnica a Studiului Geotehnic realizat de Prestatorul CONSITRANS S.R.L. prin intermediul subcontractantului de specialitate GEOSTUD S.R.L. in cadrul Studiului de Fezabilitate al Autostrazii Ploiesti – Buzau, pentru sectoarele cuprinse intre intre km 0+000 – 1+450 si km 7+000 – 8+000 si pentru cele 9 gropi de imprumut.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului 20 din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:
a) generate de inlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru indeplinirea contractului, la care s-au aplicat factori de evaluare;
b) generate de inlocuirea/ introducerea subcontractantilor;
c) generate de prelungirea duratei contractului (in cazul în care nu este culpa Prestatorului), posibil generate de, dar nu exclusiv:
c1 - prelungirea termenelor de predare a livrabilelor;
c2 -completarea documentaţiei (Autoritatea Contractantă/Beneficiarul poate solicita completări suplimentare la documentaţie, chiar dacă aceasta este întocmită în conformitate cu prevederile legale, datorită exigenţelor MT sau altor entităţi);
c3 - întârzieri si/sau alte dificultăţi în obţinerea de către Prestator a tuturor avizelor, acordurilor, permiselor si a autorizaţiilor necesare;
c4 - întârzieri cauzate de condiţii meteorologice nefavorabile.privind durata contractului;
d) modificari generate de schimbari legislative/normative/STAS/norme/ordine/instructiuni etc;
e) modificari generate de solicitari ale autoritatilor/entitatilor care elibereaza avize/acorduri/autorizatii/permise sau de alte entitati care au atributii in legatura cu proiectul (MTI, MFE, Institutii Centrale si/sau Locale, Beneficiar, etc);
f) modificari generate de mobilizarea slaba a personalului Prestatorului.
g) generate de inlocuirea personalului nominalizat pentru indeplinirea contractului, la care nu s-au aplicat factori de evaluare
Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile articolului 20 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract..
1. Servicii de expertiza tehnica aferente Autostrazii Ploiesti – Buzau LOT 1 Poduri exigentele A4.2, B2.2, D2.2 aferent LOT 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 - km 21+000),
Obiectivul specific al prezentului contract este reprezentat de achizitionarea de servicii privind expertizarea tehnica a Proiectelor Tehnice, elaborate de Prestatorul CONSITRANS S.R.L. si a detaliilor de executie elaborate de Antreprenorul Asocierea IMPRESA PIZZAROTTI & C. S.P.A. - PIZZAROTTI S.A. - RETTER PROJECT MANAGEMENT S.R.L., aferente lucrarilor de Poduri, de catre un expert tehnic atestat conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. 925/1995 modificata prin H.G. nr 742/2018, HOTARARE pentru aprobarea Regulamentului privind verificarea si expertizarea tehnica a proiectelor, expertizarea tehnica a executiei lucrarilor si a constructiilor, precum si verificarea calitatii lucrarilor executate si ORDIN nr. 817 din 23 iunie 2021 pentru aprobarea Procedurii privind atestarea tehnico-profesionala a verificatorilor de proiecte si a expertilor tehnici la exigentele A4.2, B2.2 si D2.2.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului 20 din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:
a) generate de inlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru indeplinirea contractului, la care s-au aplicat factori de evaluare;
b) generate de inlocuirea/ introducerea subcontractantilor;
c) generate de prelungirea duratei contractului (in cazul în care nu este culpa Prestatorului), posibil generate de, dar nu exclusiv:
c1 - prelungirea termenelor de predare a livrabilelor;
c2 -completarea documentaţiei (Autoritatea Contractantă/Beneficiarul poate solicita completări suplimentare la documentaţie, chiar dacă aceasta este întocmită în conformitate cu prevederile legale, datorită exigenţelor MT sau altor entităţi);
c3 - întârzieri si/sau alte dificultăţi în obţinerea de către Prestator a tuturor avizelor, acordurilor, permiselor si a autorizaţiilor necesare;
c4 - întârzieri cauzate de condiţii meteorologice nefavorabile.privind durata contractului;
d) modificari generate de schimbari legislative/normative/STAS/norme/ordine/instructiuni etc;
e) modificari generate de solicitari ale autoritatilor/entitatilor care elibereaza avize/acorduri/autorizatii/permise sau de alte entitati care au atributii in legatura cu proiectul (MTI, MFE, Institutii Centrale si/sau Locale, Beneficiar, etc);
f) modificari generate de mobilizarea slaba a personalului Prestatorului.
g) generate de inlocuirea personalului nominalizat pentru indeplinirea contractului, la care nu s-au aplicat factori de evaluare
Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile articolului 20 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract..