Feedback
I.D.: 89893204

Servicii de expertiza tehnică de specialitate (experţi biodiversitate şi habitate)

Data publicarii
24.11.23 Exista 106.645 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
80.000,00 RON - 80.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea unor servicii de expertiză tehnică de specialitate (experţi biodiversitate şi habitate), aferente proiectului finanţat prin POIM cod SMIS 152285 ”Implementarea de măsuri active de conservare pe teritoriul sitului de importanţă comunitară ROSCI0240 Tăşad”, conform caietului de sarcini. Prestatorul va elabora şi va preda următoarele: - Planificare: Elaborarea şi implementarea planului de monitorizare a biodiver...
Achiziţionarea unor servicii de expertiză tehnică de specialitate (experţi biodiversitate şi habitate), aferente proiectului finanţat prin POIM cod SMIS 152285 ”Implementarea de măsuri active de conservare pe teritoriul sitului de importanţă comunitară ROSCI0240 Tăşad”, conform caietului de sarcini. Prestatorul va elabora şi va preda următoarele: - Planificare: Elaborarea şi implementarea planului de monitorizare a biodiversităţii sub supravegherea ANANP şi în conformitate cu cerinţele legale privind protecţia mediului - Evaluarea Impactului Real-Time: Monitorizarea constantă a lucrărilor pentru a identifica orice impact neaşteptat asupra mediului şi a biodiversităţii - Raportare Regulată: Furnizarea de rapoarte tehnice periodice şi actualizări despre progresul lucrărilor şi starea biodiversităţii către părţile interesate - Implementarea Măsurilor Corective: Identificarea oricăror abateri de la prevederile Acordul de mediu şi propunerea şi implementarea măsurilor corective necesare. - Comunicare: Comunicarea permanentă cu reprezentanţii desemnaţi ai ANANP Plata preţului contractului se va efectua în urma depunerii unui raport de prestari servicii prin care prestatorul va detalia serviciile prestate pe parcursul perioadei facturate. Plata contravalorii serviciilor se va face în maxim 30 zile de la recepţia acestuia, fără obiecţiuni de către beneficiar. Persoana de contact pentru alte informatii suplimentare – doamna Nicula Oana-Laura, nr. tel 0259-432810.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu