Feedback
I.D.: 78448329

Servicii de expertiza achizitie publica - Proceduri simplificate

Data publicarii
06.02.23 Exista 57.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care vor fi prestate sunt urmatoarele: a) Intocmirea si publicarea documentatiei de atribuire in S.I.C.A.P.; b) Verificarea Formularelor DUAE raportat la regulile Comisiei Europene. Documentul european de achiziţie unic (DEAU) este o declaraţie pe proprie răspundere privind situaţia financiară, competenţele şi îndeplinirea de către societăţi a criteriilor în vederea unei proceduri de achiziţii publice. El este di...
Serviciile care vor fi prestate sunt urmatoarele: a) Intocmirea si publicarea documentatiei de atribuire in S.I.C.A.P.; b) Verificarea Formularelor DUAE raportat la regulile Comisiei Europene. Documentul european de achiziţie unic (DEAU) este o declaraţie pe proprie răspundere privind situaţia financiară, competenţele şi îndeplinirea de către societăţi a criteriilor în vederea unei proceduri de achiziţii publice. El este disponibil în toate limbile UE şi este utilizat ca dovadă preliminară a îndeplinirii condiţiilor necesare în cadrul procedurilor de achiziţii publice în UE. c) Verificarea propunerilor tehnice prezentate de ofertanti, din punctul de vedere al modului in care acestea corespund cerintelor minime din caietul de sarcini sau din documentatia descriptiva; d) Verificarea propunerilor financiare prezentate de ofertanti, din punctul de vedere al incadrarii in fondurile care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, verificarea aritmetica a ofertelor; e) Analizarea efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant; f) Stabilirea ofertele inacceptabile/acceptabile si/sau conforme/neconforme si a motivelor care stau la baza încadrarii acestora în fiecare din aceste categorii si stabileste ofertele admisibile; g) Elaborarea de PV aferente fiecarei sedinte, a rapoartelor intermediare aferente fiecarei etape în cazul procedurilor cu mai multe etape si a
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu