Feedback
I.D.: 31595078

Servicii de expertiză externă necesare elaborării planului de acţiune al proiectului SUPPORT

Data publicarii
29.10.18 Exista 19.767 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311000-7
Termenul limita pentru depunere:
02.11.18
 
 
Documente participare:
  1. 6-ADV1045152.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestare a serviciilor de studii necesare susţinerii elaborării planului de acţiune al proiectului SUPPORT. Serviciile vor fi prestate în conformitate cu cerinţele specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Expertiză tehnică externă necesară elaborării planului de acţiune al proiectului european S3UNICA (INTERREG EUROPE) 22.11.21
Expertiză tehnică externă necesară elaborării Planului de Acțiune al proiectului european S3UNICA (INTERREG EUROPE). 22.11.21
Achizitie servicii expertiza externa elaborare Plan Actiune proiect SUPPORT 02.11.18
Procedura de achiziţie organizată are ca obiect atribuirea contractului privind achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI CUGIR"- cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, conform specificaţiilor tehnice.  
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI in cadrul proiectului intitulat MODERNIZARE SCOALA GENERALA INTREGALDE, COMUNA INTREGALDE, JUDETUL ALBA  
Contract achizitie servicii de dirigentie santier- instalatii in cadrul proiectului Reparatii capitale partiale la cladirea Tribunalului Alba,, 07.09.23
Servicii de elaborare proiect DTAC, DTOE, PT, DE, CS, verificarea tehnică de calitate a proiectului, inclusiv servicii de asistenţă tehnică şi execuţia de lucrări “REŢEA DE CANALIZARE PLUVIALĂ PENTRU DESCĂRCAREA CANALELOR COLECTOARE HC1134 ŞI HC762 DIN LOCALITATEA MICEŞTI, MUNICIPIUL ALBA IULIA ÎN EMISARUL NATURAL AMPOI “ finantat in cadrul Programul National de Investitii Anghel Saligny  
Servicii de proiectare faza PT, DE, PAC, verificarea tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi să execute lucrările la obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GENERALA CIMPENI" " din cadrul proiectului "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI DIN ORASUL CAMPENI" – cod SMIS 123734" 08.05.23
Servicii de proiectare faza PT, DE, PAC, verificarea tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi să execute lucrările la obiectivul de investiţii "REABILITAREA SI MANSARDAREA MUZEULUI AVRAM IANCUI" din cadrul proiectului "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI DIN ORASUL CAMPENI" – cod SMIS 123734" 25.01.23
Servicii de proiectare faza PT, DE, PAC, verificarea tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi să execute lucrările la obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GENERALA CIMPENI" " din cadrul proiectului "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI DIN ORASUL CAMPENI" – cod SMIS 123734" 25.01.23