Contractul consta in achizitionarea Serviciilor de examinari medicale si psihologice pentru personalul cu atributii in siguranta transporturilor in Brasov , pentru salariatii SRTFC Brasov din complexele feroviare Brasov , Sfantu Gheorghe , Sighisoara , Siculeni si in Targu Mures, pentru salariatii apartinand SRTFC Brasov din complexul feroviar Targu Mures pentru asigurarea sanatatii personalului din domeniul transporturilo...
Contractul consta in achizitionarea Serviciilor de examinari medicale si psihologice pentru personalul cu atributii in siguranta transporturilor in Brasov , pentru salariatii SRTFC Brasov din complexele feroviare Brasov , Sfantu Gheorghe , Sighisoara , Siculeni si in Targu Mures, pentru salariatii apartinand SRTFC Brasov din complexul feroviar Targu Mures pentru asigurarea sanatatii personalului din domeniul transporturilor feroviare..
Achiziţia se va face pe loturi în baza Caietelor de sarcini nr.BV17/1234/31.08.2020, nr. BV17/1235/31.08.2020 , nr. BV17/1236/31.08.2020 ,nr.BV17/1237/31.08.2020 astfel:
Lotul nr. 1 – Servicii de examinare psihologică a salariaţilor cu atribuţii în siguranţa transporturilor în Braşov, pentru salariaţii S.R.T.F.C. Braşov din complexele feroviare Braşov, Sfântu Gheorghe, Sighişoara, Siculeni – S.R.T.F.C. Braşov
Lotul nr. 2 - Servicii de examinare medicală a salariaţilor cu atribuţii în siguranţa transporturilor în Braşov, pentru salariaţii S.R.T.F.C. Braşov din complexele feroviare Braşov, Sfântu Gheorghe, Sighişoara, Siculeni – S.R.T.F.C. Braşov
Lotul nr. 3 - Servicii de examinare psihologică a salariaţilor cu atribuţii în siguranţa transporturilor în Târgu Mureş , pentru salariaţii aparţinând S.R.T.F.C. Braşov din complexul feroviar Târgu Mureş – S.R.T.F.C. Braşov
Lotul nr. 4 -Servicii de examinare medicală a salariaţilor cu atribuţii în siguranţa transporturilor în Târgu Mureş , pentru salariaţii aparţinând S.R.T.F.C. Braşov din complexul feroviar Târgu Mureş– S.R.T.F.C. Braşov
Valoarea estimata a achizitiei = 73.225 lei fara TVA
Lotul 1 = 5.980 lei fara TVA
Lotul 2 = 42.480 lei fara TVA
Lotul 3= 4.810 lei fara TVA
Lotul 4= 19.985 lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatiea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul stabilit.