Achiziţia va cuprinde 2 tipuri de servicii: 1. Serviciile de evidenţă, organizare, procesare şi introducere date au în vedere următoarele categorii de informaţii / date / documente obţinute în urma implementării proiectului: a) Documente de contractare: Acte adiţionale, Notificări, Informări şi Comunicări către Autoritatea de Management / Organismul intermediar; b) Documente financiare primare ale proiectului: Înregistrăr...
Achiziţia va cuprinde 2 tipuri de servicii: 1. Serviciile de evidenţă, organizare, procesare şi introducere date au în vedere următoarele categorii de informaţii / date / documente obţinute în urma implementării proiectului: a) Documente de contractare: Acte adiţionale, Notificări, Informări şi Comunicări către Autoritatea de Management / Organismul intermediar; b) Documente financiare primare ale proiectului: Înregistrările contabile (în format electronic sau manual) din sistemul contabil al Beneficiarului, precum şi Registrul Jurnal, subcapitole ale acesteia şi toate conturile de salarii, registrele activelor fixe şi alte informaţii contabile relevante; Dovada angajamentelor precum şi contracte şi formulare de comandă; Dovada prestării serviciilor precum rapoarte aprobate, fişe de pontaj, bilete de transport (incluzând tichetele de îmbarcare), dovada participării la seminarii, conferinţe şi stagii de pregătire (incluzând documentaţia relevantă şi materialele obţinute, certificatele) etc.; Dovada primirii bunurilor precum documente de recepţie din partea furnizorilor; Dovada finalizării lucrărilor precum facturi şi chitanţe; Dovada plăţii precum extrase bancare, înştiinţări de plată, dovada plăţii din partea subcontractorilor; Pentru cheltuielile cu benzina şi motorina, o listă centralizatoare a distanţelor acoperite, consumul vehiculelor folosite, preţul carburanţilor şi costurile de întreţinere; Registrele privind plăţile salariale şi personalul precum şi