Feedback
I.D.: 54999140

Servicii de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spatiile din cadrul SCJU Constanta

Data publicarii
12.03.21 Exista 202.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
19.03.21
Pretul estimativ:
4.808,76 RON - 4.808,76 RON
Documente participare:
  1. Formulare si descrierea achizitiei.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Tinand seama de natura specifica obiectului contractului, Serviciile de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spaţiile din cadrul SCJU Constanta se vor efectua de o un operator economic acreditat ANEVAR pentru a realiza rapoarte de evaluare pentru raportarea financiară privind reevaluare spatiilor destinate inchirierii. Obiectul contractului il reprezinta Servicii de consultanta in domeniul evaluarii reali...
Tinand seama de natura specifica obiectului contractului, Serviciile de evaluare in vederea stabilirii nivelului chiriei pentru spaţiile din cadrul SCJU Constanta se vor efectua de o un operator economic acreditat ANEVAR pentru a realiza rapoarte de evaluare pentru raportarea financiară privind reevaluare spatiilor destinate inchirierii. Obiectul contractului il reprezinta Servicii de consultanta in domeniul evaluarii realizate de operatori economici acreditati pentru urmatoarele locatii aflate in incinta Spitalului Judetean Constanta " Sf.Apostol Andrei" la adresa Bld.Tomis nr.145 1. Spatiul nr.1 - 362.30 mp 2. Spatiul nr.2 - 284 mp 3. Spatiul nr.3 - 198.40 mp 4. Spatiul nr. 4 – 950 mp 5. Spatiul nr. 5 – 90 mp cladire si 60 mp terasa 6. Spatiul nr.6 – 76.527 mp 7. Spatiul nr.7 – 14.60 mp 8. Spatiul nr.8 – 150 mp Valoare totala estimata : 2.2 lei fara Tva / mp x 2185.8 mp = 4,808.76 lei fara Tva Durata Contractului : 30 de zile de la data semnarii. Termen de prestare: 15 zile de la data emiterii comenzii de catre Achizitor. Plata se va face in termen de 60 de zile de la data confirmarii de primire a facturii de catre autoritatea contractanta. Predarea lucrarii : se va preda raportul de evaluare conform prevederilor din Standardele de Evaluare,Normelor si Ghidurilor ANEVAR. Descrierea achizitiei si formularele se regasesc in documentul atasat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu