Pentru evaluarea de bunuri mobile şi imobile ce aparţin domeniului public/privat al municipiului Craiova, în vederea cumpărării, vânzarii, închirierii, concesionării, constituirii dreptului de superficie sau transferului în/din patrimoniul altor instituţii, urmare a adoptării unor hotărari ale Consiliului Local al Municipiului Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru achiziţia de "S...
Pentru evaluarea de bunuri mobile şi imobile ce aparţin domeniului public/privat al municipiului Craiova, în vederea cumpărării, vânzarii, închirierii, concesionării, constituirii dreptului de superficie sau transferului în/din patrimoniul altor instituţii, urmare a adoptării unor hotărari ale Consiliului Local al Municipiului Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru achiziţia de "Servicii de evaluare bunuri mobile şi imobile aparţinând domeniului public/privat al municipiului Craiova", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 1284/20.01.2022.
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform Caietului de sarcini nr. 1284/20.01.2022. Aceste cantitati reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.