Obiectul caietului de sarcini îl constituie atribuirea contractului de servicii pentru evaluarea imobilului situat în municipiul Zalău, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.12, înscrise în C.F. 62097 Zalău, compus din teren intravilan 4193 mp şi construcţie S+P+2E, cu suprafaţa construită la sol 1590 mp, şi suprafaţă construită 5808 mp., în baza Ordinului nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi ...
Obiectul caietului de sarcini îl constituie atribuirea contractului de servicii pentru evaluarea imobilului situat în municipiul Zalău, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.12, înscrise în C.F. 62097 Zalău, compus din teren intravilan 4193 mp şi construcţie S+P+2E, cu suprafaţa construită la sol 1590 mp, şi suprafaţă construită 5808 mp., în baza Ordinului nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare.
La finalizarea proiectului "Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ Zalău", finanţat prin POR 2014-2020, 3.1B – clădiri publice, se impune realizarea unei evaluări a imobilului.
Raportul de evaluare va fi realizat conform cerinţelor Standardelor Internaţionale de Evaluare, adoptate şi de către ANEVAR.
Prestatorul se obligă să predea Raportul de evaluare astfel:
- 3 (trei) exemplare originale pe suport de hârtie
- 1 (un) exemplar pe suport electronic şi va cuprinde toată documentaţia; fişierele vor fi prezentate în formate uzuale, uşor accesibile (exemplu: .pdf, excel, word, .dwg sau echivalent). Raportul de evaluare va include toate anexele şi informaţiile prevăzute în metodologiile şi reglementările în vigoare la data elaborării. Documentaţiile astfel elaborate se vor expedia de către prestator prin poştă sau se vor preda direct/prin delegat, la termenul stabilit prin contract.
Raportul de evaluare se va preda, în baza unui proces verbal încheiat între părţi, după verificarea acestora de către beneficiar.