Autoritatea contractanta a derulat o procedură de achiziţie publică prin licitaţie deschisă a unui Acord cadru pentru „Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA”, conform Anunt de participare publicat în SEAP cu nr. CN1008697/ 05.02.2019. În acest moment a fost atribuit şi încheiat acordul cadrul cu Asocierea dintre operatorii economici SIVECO ROMÂNIA SA şi WORLD PROFESSIONAL SERVIC...
Autoritatea contractanta a derulat o procedură de achiziţie publică prin licitaţie deschisă a unui Acord cadru pentru „Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA”, conform Anunt de participare publicat în SEAP cu nr. CN1008697/ 05.02.2019. În acest moment a fost atribuit şi încheiat acordul cadrul cu Asocierea dintre operatorii economici SIVECO ROMÂNIA SA şi WORLD PROFESSIONAL SERVICES SRL, împreună cu subcontractanţii TRENCADIS CORP SRL şi SOFT BUSINESS UNION SRL. Una dintre componentele acestui AC de servicii se referă la Servicii de dezvoltare software (analiză, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire şi asistenţă tehnică, management de proiect) care vor fi prestate în scopul dezvoltării sistemului informatic al autoritaţii contractante. Conf Caiet Sarcini care sta la baza procedurii de atribuire a AC aferent Anuntului de participare publicat in SEAP cu CN1008697/05.02.2019, atribuirea contractelor subsecvente referitoare la prestarea Serviciilor de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru „Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA, se va face în urma evaluării acestor functionalităţi de către un consultant extern, in conformitate cu procedura de lucru descrisă în Caietul de Sarcini, cap. 4.2.3.1, pag. 82. Prin urmare, se intentionează achiziţionarea de servicii de asistenţă tehnică de specialitate (a unui „Consultant” – operatorul economic desemnat câştigător în cadrul prezentei proceduri de achiziţie) pentru evaluarea efortului asociat acestor dezvoltări, precum şi a estimării perioadei de timp necesare pentru implementarea dezvoltărilor avute în vedere.In consecinta se impune realizarea unui AC cu un consultant extern independent, prin care sa se realizeze furnizarea de servicii de asistenta tehnica, care sa cuprinda in principal urmatoarele activitati: Evaluarea efortului necesar pentru realizarea dezvoltarilor software solicitate (cuantificat in zile-om, detaliat pe categoriile de personal); Estimarea timpului necesar pentru realizarea dezvoltarilor solicitate, cu personalul alocat de dezvoltator proiectului Având în vedere faptul că AC este bazat pe tarife unitare pentru diferite categorii de personal tehnic şi de management specifice unui proces de dezvoltare software, pentru încheierea unui contract subsecvent este necesară estimarea în prealabil a efortului asociat serviciilor de dezvoltare software aferente acelui contract subsecvent.Durata acordului-cadru: 36 de luni.Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic .Estimam ca se vor atribui câte 2 de contracte subsecvente / an.
Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.