La data de 11.01.2023, în cadrul instituției, a fost încheiat Acordul cadru nr. 6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare,
extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată” pe o perioada de 48 luni (4 ani),
în vederea desfășurării activității specifice proprii acesteia. Acordul cadru a fost încheiat în urma derulării și finalizării
procedurii de atribuire derula...
La data de 11.01.2023, în cadrul instituției, a fost încheiat Acordul cadru nr. 6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare,
extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată” pe o perioada de 48 luni (4 ani),
în vederea desfășurării activității specifice proprii acesteia. Acordul cadru a fost încheiat în urma derulării și finalizării
procedurii de atribuire derulate prin licitatie deschisă, conform Anunţului de participare publicat în SEAP cu nr. CN1044691/09.07.2022
și în JOUE cu nr. 2022/S 132-376622. Una dintre componentele de servicii ale Acordului-cadru, nr. 6/11.01.2023, se referă
la Servicii de dezvoltare software (analiză, proiectare, dezvoltare, implementare, instruire și asistență tehnică, management
de proiect) care vor fi prestate în scopul dezvoltării sistemului informatic al APIA.Conform Caietului de Sarcini care a stat
la baza procedurii de atribuire a Acordului-cadru invocat (nr. 6/11.01.2023), atribuirea contractelor subsecvente referitoare
la prestarea categoriei de servicii de analiză, proiectare, dezvoltare, extindere şi implementare a sistemului informatic
SI-APIA se va face in conformitate cu procedura de lucru descrisă în Caietul de Sarcini, cap. 3.4.3.1, pag. 104, anexă la
Acordul cadru nr. 6/11.01.2023, caiet de sarcini care se regaseste pe site- ul www.e-licitatie.ro, aferent Anunt de participare
nr. CN1044691/09.07.2022.Având în vedere faptul că Acordul-cadru nr. 6/11.01.2023 este guvernat de tarife unitare pentru
diferite categorii de experti și de management specifice unui proces de dezvoltare software, pentru realizarea unui contract
subsecvent este necesară estimarea în prealabil a efortului de resurse umane asociat serviciilor de dezvoltare software aferente
acelui contract subsecvent și a perioadei de implementare pentru fiecare cerință de dezvoltare.In consecinta se impune realizarea
unui contract cu un consultant extern independent (ofertantul care va fi declarat câștigător în cadrul prezentei proceduri
de atribuire), prin care sa se realizeze furnizarea de servicii de asistenta tehnica (estimare de funcționalități), care
vor cuprinde in principal urmatoarele activitati:• Estimarea efortului necesar pentru realizarea dezvoltarilor software solicitate
și care urmează a fi dezvolatte prin Acordul cadru nr. 6/11.01.2023 (cuantificat in zile-om, detaliat pe categoriile de
personal); • Estimarea timpului necesar pentru realizarea dezvoltarilor solicitate, cu personalul alocat de dezvoltator proiectului.Specificitatea
și cerințele tehnice ale acestor servicii sunt redate detaliat în caietul de sarcini.Caietul de Sarcini conţine atât cerinţele
generale ale autorității contractante în vederea atribuirii acordului cadru, cât şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime
de servicii care vor face obiectul prezentului Acordului Cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime de servicii
care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza să fie atribuite pe durata prezentului
acord cadru.Durata acordului-cadru: Durata în luni: 48 de luni. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în
perioada: mai 2023 – mai 2027. Numărul de contracte subsecvente estimate a se incheia pe parcursul unui an, este de
minim 1 şi maxim 6.Descrierea detaliata a serviciilor care se solicită a fi realizate, precum și cerințele tehnice ale serviciilor,
sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data
limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări
depuse în termenul de mai sus, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofetelor.