Feedback
I.D.: 85991572

Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"

Data publicarii
18.08.23 Exista 452.438 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72222100-8
Pretul estimativ:
2.720.000,00 RON - 2.720.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:•Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru este de 4.000 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),•Cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru este de 300 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),•Cantitatea maxima d...
Se estimeaza prestarea următoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerintele caietului de sarcini:•Cantitatea maxima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru este de 4.000 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),•Cantitatea minima estimata de servicii care urmeaza a fi achizitionate pe toata durata acordului-cadru este de 300 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),•Cantitatea maxima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, este de 299 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),Cantitatea minima de servicii care se preconizeaza a fi achizitionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, este de 3 Cerinţe (Requirements = RQ-uri),Unde:CR - Cerere de Schimbare (Change Requests=CR), care vor grupa din punct de vedere logic mai multe cerinţe de modificare funcţională (Requirements=RQ). RQ = cerinţa de modificare funcţională (Requirements=RQ). - Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 2.720.000 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Faţă de această valoare estimată, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar. - Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru este de 204.000 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, - Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 203.320 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent, -Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent dintre cele care se vor atribui pe durata acordului-cadru este de 2.040 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecventNota: Autoritatea contractantă nu este obligată să realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de estimare a efortului de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
Servicii de evaluare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Servicii de audit extern  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023  
Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României