Prezenta procedură are ca obiect Servicii de elaborare/actualizare în format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului
și de planificare urbană (PUG) la nivelul Municipiului Lugoj si prezinta beneficiile anticipate: i. creșterea calității vieții
pentru populația municipiului Lugoj, în special în domeniul locuințelor și serviciilor;ii. îmbunatatirea cadrului de planificare
teritorială prin documente și...
Prezenta procedură are ca obiect Servicii de elaborare/actualizare în format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului
și de planificare urbană (PUG) la nivelul Municipiului Lugoj si prezinta beneficiile anticipate: i. creșterea calității vieții
pentru populația municipiului Lugoj, în special în domeniul locuințelor și serviciilor;ii. îmbunatatirea cadrului de planificare
teritorială prin documente și proceduri simplificate și digitalizate de amenajare a teritoriului, un acces sporit și transparența
documentelor de planificare spațială și teritorială, precum și prin utilizarea sporită a soluțiilor eficiente din punct de
vedere energetic și durabile în construcții;iii. elaborarea și transpunerea în format digital va permite luarea de decizii
bazate pe dovezi, investiții adecvate cerințelor locuitorilor bine direcționate și operațiuni eficiente;iv. tranziția către
o administrație și planificare transparentă, asigurându-se interacțiunea cu cetățenii în procesul de stabilire a direcțiilor
de dezvoltare și a priorităților localității respective;v. respectarea obligațiilor prevăzute de art. 46 și art.15 al Legii
350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, de actualizare a Planul Urbanistic General în funcție de evoluția
previzibilă a factorilor sociali, geografici, economici, culturali și a necesităților locale și de constituire, întreținere,
extindere și dezvoltare a bazei de date urbane și teritoriale standardizate și compatibile, inclusiv în conformitate cu directiva
INSPIRE;vi. respectarea HG 579/2015 privind stabilirea responsabilităţilor specifice ale autorităţilor publice, precum şi
a structurilor tehnice pentru realizarea temelor de date spaţiale şi aprobarea măsurilor necesare pentru punerea în comun
a acestora;vii. sporirea transparenței actului decizional, creșterea accesului la informație și a gradului de informare al
populației, inclusiv prin implementarea soluțiilor IT moderne.OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel
mult 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit
de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate
in SEAP in termen de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016 AC urmand
sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel stabilit. Autoritatea contractantă
are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii
suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite anunţul de participare/de
participare simplificat/de concurs/de concesionare.