Prezenta procedură are ca obiect Servicii de elaborare/actualizare în format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului şi de planificare urbană (PUG) la nivelul Municipiului Lugoj si prezinta beneficiile anticipate:
i. creşterea calităţii vieţii pentru populaţia municipiului Lugoj, în special în domeniul locuinţelor şi serviciilor;
ii. îmbunatatirea cadrului de planificare teritorială prin documente şi proceduri...
Prezenta procedură are ca obiect Servicii de elaborare/actualizare în format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului şi de planificare urbană (PUG) la nivelul Municipiului Lugoj si prezinta beneficiile anticipate:
i. creşterea calităţii vieţii pentru populaţia municipiului Lugoj, în special în domeniul locuinţelor şi serviciilor;
ii. îmbunatatirea cadrului de planificare teritorială prin documente şi proceduri simplificate şi digitalizate de amenajare a teritoriului, un acces sporit şi transparenţa documentelor de planificare spaţială şi teritorială, precum şi prin utilizarea sporită a soluţiilor eficiente din punct de vedere energetic şi durabile în construcţii;
iii. elaborarea şi transpunerea în format digital va permite luarea de decizii bazate pe dovezi, investiţii adecvate cerinţelor locuitorilor bine direcţionate şi operaţiuni eficiente;
iv. tranziţia către o administraţie şi planificare transparentă, asigurându-se interacţiunea cu cetăţenii în procesul de stabilire a direcţiilor de dezvoltare şi a priorităţilor localităţii respective;
v. respectarea obligaţiilor prevăzute de art. 46 şi art.15 al Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, de actualizare a Planul Urbanistic General în funcţie de evoluţia previzibilă a factorilor sociali, geografici, economici, culturali şi a necesităţilor locale şi de constituire, întreţinere, extindere şi dezvoltare a bazei de date urbane şi teritoriale standardizate şi compatibile, inclusiv în conformitate cu directiva INSPIRE;
vi. respectarea HG 579/2015 privind stabilirea responsabilităţilor specifice ale autorităţilor publice, precum şi a structurilor tehnice pentru realizarea temelor de date spaţiale şi aprobarea măsurilor necesare pentru punerea în comun a acestora;
vii. sporirea transparenţei actului decizional, creşterea accesului la informaţie şi a gradului de informare al populaţiei, inclusiv prin implementarea soluţiilor IT moderne.
OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016 AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite anunţul de participare/de participare simplificat/de concurs/de concesionare.