Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii pentru obiectivul “ Cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din orasul Beclean" in cuantum de 5.665.922,52 lei fara TVA, dupa cum urmeaza;
- 1.350,00 lei fara TVA, Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor (cap.3.5.4. din Devizul general)
- 121.000 lei, fara TVA, cheltu...
Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii pentru obiectivul “ Cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din orasul Beclean" in cuantum de 5.665.922,52 lei fara TVA, dupa cum urmeaza;
- 1.350,00 lei fara TVA, Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor (cap.3.5.4. din Devizul general)
- 121.000 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detalii de executie, (cap.3.5.6 din Devizul general)
- 43.129,00, lei fara TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap.3.8.1 din Devizul general)
- 5.308.449,00, fara TVA, constructii si instalatii (cap 4.1 din Devizul general)
- 82.578,00 lei fara TVA, organizare de santier ( cap.5.1.1 din Devizul general)
- 109.416,52 lei fara TVA, cheltuieli conexe organizarii de santier ( cap.5.1.2 din Devizul general)
Obiectul contractului nu cuprinde si furnizarea de dotari si utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport (cap. 4.5, respectiv 4.4 din Devizul General al investitiei), acestea necontribuind la realizarea si mentinerea, pe intreaga durata de existenta a constructiilor, a cerintelor fundamentale aplicabile, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, republicata).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 12 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.