In cadrul contractului Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii pentru obiectivul “ Cresterea eficientei energetice in sistemul de iluminat public al Orasului Beclean”se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT- in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii p...
In cadrul contractului Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii pentru obiectivul “ Cresterea eficientei energetice in sistemul de iluminat public al Orasului Beclean”se vor executa urmatoarele:
- SERVICII DE PROIECTARE faza PT- in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- intocmirea proiectului tehnic (PT),
- intocmire Detalii de Executie (DE)
- intocmire documentatii pentru avize, acorduri, autorizaţii (DTAC)
- verificarea tehnica a proiectarii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Valoarea estimata a contractului este in cuantum total de: 16.243.245,10 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
-50.000,00 lei, fara TVA, cheltuieli cu proiectul tehnic si detalii de executie, DTAC (cap.3.5.6 din Devizul general)
- 5.000,00 lei, fara TVA,verificarea tehnica a proiectarii (cap.3.5.5 din Devizul general)
-1.000,00 fara TVA, Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autoriztiilor (cap.3.5.4 din Devizul general)
- 57.500,00 lei, fata TVA cheltuieli cu asistenta tehnica din partea proiectantului (cap.3.8.1 din Devizul general)
- 557.812,50 lei fara TVA,cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii (cap.2 din Devizul general)
- 15.511.932,60 lei, fara TVA, constructii si instalatii (cap 4.1 din Devizul general)
- 60.000,00 lei, fara TVA, organizare de santier ( cap.5.1.1 din Devizul general)
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.