Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii, instalatii si echipamente tehnologice si functionale pentru obiectivul Constructie pentru ceremonii funerare in cuantum de 720.401,12 lei, fara TVA, reprezentand 148.406,00 Euro, la curs euro al BCE din data 01.01.200, 1E= 4.7830 lei,din care:
- Cap. 3.5.6- proiect tehnic si detalii de executie: 12.053,16 lei (2.520 euro
- Cap. ...
Servicii de elaborarea documentatiei tehnice faza PT si Executie Lucrari de constructii, instalatii si echipamente tehnologice si functionale pentru obiectivul Constructie pentru ceremonii funerare in cuantum de 720.401,12 lei, fara TVA, reprezentand 148.406,00 Euro, la curs euro al BCE din data 01.01.200, 1E= 4.7830 lei,din care:
- Cap. 3.5.6- proiect tehnic si detalii de executie: 12.053,16 lei (2.520 euro
- Cap. 3.8.1- asistenta tehnica din partea proiectantului: 6.026,58 lei(1.260 euro
- Cap. 1.2- Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 8.690,71 lei (1.817 euro);
- Cap.2.- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 46.141,60 lei( 9.647 euro);
- Cap.4.1- Constructii si instalatii: 618.064,05 lei ( 129.221 euro);
- Cap 4.2- Montaj utilaje, ech. tehnologice si functionale: 3.630,30 lei(759 euro);
- Cap. 4.3- Utilaje si ech tehnologice si functionale care necesita montaj: 15.219,51 lei ( 3.182 euro);
- Cap 5.1- Organizare de santier: 10.575,21 lei (2.211 euro).
Obiectul contractului nu cuprinde si furnizarea de dotari si utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport (cap. 4.5, respectiv 4.4 din Devizul General al investitiei), acestea necontribuind la realizarea si mentinerea, pe intreaga durata de existenta a constructiilor, a cerintelor fundamentale aplicabile, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, republicata).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 12 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.