În scopul respectării reglementărilor tehnice referitoare la cerințele fundamentale aplicabile, în conformitate cu prevederile
legale în vigoare, este necesar ca documentația tehnico-economică fazele D.A.L.I., D.T.A.C./D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. și D.E.,
inclusiv verificarea modificărilor de soluții tehnice pe parcursul execuției și a documentației tehnice "AS-BUILT să fie supuse
verificării tehnice de cătr...
În scopul respectării reglementărilor tehnice referitoare la cerințele fundamentale aplicabile, în conformitate cu prevederile
legale în vigoare, este necesar ca documentația tehnico-economică fazele D.A.L.I., D.T.A.C./D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. și D.E.,
inclusiv verificarea modificărilor de soluții tehnice pe parcursul execuției și a documentației tehnice "AS-BUILT să fie supuse
verificării tehnice de către specialiști verificatori de proiecte , atestați pe domenii/subdomenii și specialități alții decât
specialiștii elaboratori ai documentațiilor tehnico-economice susmenționate.În acest context, prin expertizarea tehnică a
clădirilor, în conformitate cu prevederile codului de proiectare seismică P 100-3/2019, se urmărește evaluarea seismică a
acestora, încadrarea în clasa de risc seismic corespunzătoare stării actuale de degradare și propunerea strategiei de intervenție
pentru reducerea vulnerabilității seismice a clădirilor existente.Pentru imobilele clasate ca monumente istorice, care fac
obiectul lotului P1, vor fi elaborate Studii istorico-arhitecturale care vor avea ca rezultat restricții și permisivități
impuse de prevederile legale în vigoare, pentru conservarea/restaurarea/replicarea elementelor purtătoare de valoare culturală,
având în vedere caracterul de monument al acestora. Concluziile Studiului istoric vor fi luate în considerare de către expertul
tehnic, la propunerea intervențiilor în vederea consolidării imobilelor monumente istorice. Din acest motiv, pentru aceste
imobile care fac obiectul lotului P1, personalul de specialitate solicitat, respectiv specialiștii care vor elabora studiu
istoric și expertiza tehnică pentru specialitățile arhitectură și rezistență, trebuie să dețină și calitatea de atestat de
către Ministerul Culturii pe domeniile/specializările cuprinse în Ordinul nr. 2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice
privind atestarea specialiștilor, experților și verificatorilor tehnici în domeniul protejării monumentelor istorice.Imobilele
care fac obiectul loturilor P2, P3, P4, P5, P6, P7 și P8 sunt imobile situate în zone construite protejate sau imobile cu
caracteristici obișnuite, pentru care serviciile care fac obiectul prezentului caiet de sarcini se vor realiza de către experți/specialiști
atestați MDLPA.Autoritatea contractantă a luat măsura atribuirii contractelor de achiziție publică pe loturi, pe baze cantitative,
urmând a se încheia contracte de prestări servicii pentru fiecare lot în parte.Ofertanții interesați de participarea la prezenta
procedură de atribuire au posibilitatea de a depune oferte, distincte, pentru un lot sau pentru mai multe loturi/toate loturile.Prestarea
serviciilor care fac obiectul contractelor de achiziție publică se va realiza în conformitate cu cerințele prevăzute în caietul
de sarcini nr. 8033/27.06.2024.Autoritatea contractantă nu permite depunerea de oferte parțiale din punct de vedere cantitativ
și calitativ, sau de oferte alternative în cadrul aceluiași lot, ci numai oferte integrale care corespund tuturor cerințelor
minime stabilite prin Caietul de sarcini nr. 8033/27.06.2024.Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de
data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Termenul limită la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și
complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este a 11-a zi anterior datei limită de depunere a
ofertelor.