În scopul respectării reglementărilor tehnice referitoare la cerinţele fundamentale aplicabile, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, este necesar ca documentaţia tehnico-economică fazele D.A.L.I., D.T.A.C./D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. şi D.E., inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei şi a documentaţiei tehnice "AS-BUILT să fie supuse verificării tehnice de către specialişti veri...
În scopul respectării reglementărilor tehnice referitoare la cerinţele fundamentale aplicabile, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, este necesar ca documentaţia tehnico-economică fazele D.A.L.I., D.T.A.C./D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. şi D.E., inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei şi a documentaţiei tehnice "AS-BUILT să fie supuse verificării tehnice de către specialişti verificatori de proiecte , atestaţi pe domenii/subdomenii şi specialităţi alţii decât specialiştii elaboratori ai documentaţiilor tehnico-economice susmenţionate.
În acest context, prin expertizarea tehnică a clădirilor, în conformitate cu prevederile codului de proiectare seismică P 100-3/2019, se urmăreşte evaluarea seismică a acestora, încadrarea în clasa de risc seismic corespunzătoare stării actuale de degradare şi propunerea strategiei de intervenţie pentru reducerea vulnerabilităţii seismice a clădirilor existente.
Pentru imobilele clasate ca monumente istorice, care fac obiectul lotului P1, vor fi elaborate Studii istorico-arhitecturale care vor avea ca rezultat restricţii şi permisivităţi impuse de prevederile legale în vigoare, pentru conservarea/restaurarea/replicarea elementelor purtătoare de valoare culturală, având în vedere caracterul de monument al acestora. Concluziile Studiului istoric vor fi luate în considerare de către expertul tehnic, la propunerea intervenţiilor în vederea consolidării imobilelor monumente istorice.
Din acest motiv, pentru aceste imobile care fac obiectul lotului P1, personalul de specialitate solicitat, respectiv specialiştii care vor elabora studiu istoric şi expertiza tehnică pentru specialităţile arhitectură şi rezistenţă, trebuie să deţină şi calitatea de atestat de către Ministerul Culturii pe domeniile/specializările cuprinse în Ordinul nr. 2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialiştilor, experţilor şi verificatorilor tehnici în domeniul protejării monumentelor istorice.
Imobilele care fac obiectul loturilor P2, P3, P4, P5, P6, P7 şi P8 sunt imobile situate în zone construite protejate sau imobile cu caracteristici obişnuite, pentru care serviciile care fac obiectul prezentului caiet de sarcini se vor realiza de către experţi/specialişti atestaţi MDLPA.
Autoritatea contractantă a luat măsura atribuirii contractelor de achiziţie publică pe loturi, pe baze cantitative, urmând a se încheia contracte de prestări servicii pentru fiecare lot în parte.
Ofertanţii interesaţi de participarea la prezenta procedură de atribuire au posibilitatea de a depune oferte, distincte, pentru un lot sau pentru mai multe loturi/toate loturile.
Prestarea serviciilor care fac obiectul contractelor de achiziţie publică se va realiza în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini nr. 8033/27.06.2024.
Autoritatea contractantă nu permite depunerea de oferte parţiale din punct de vedere cantitativ şi calitativ, sau de oferte alternative în cadrul aceluiaşi lot, ci numai oferte integrale care corespund tuturor cerinţelor minime stabilite prin Caietul de sarcini nr. 8033/27.06.2024.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Termenul limită la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este a 11-a zi anterior datei limită de depunere a ofertelor.