Servicii elab Studiu de Fezabilitate (SF) pentru obiectivul de investiţii ,,Varianta de ocolire Baia Mare".
Obiect gen al proiect este de a spori eficienţa econ a reţelei de transp din România prin dezv infrastruct de transport de interes naţional în zona metrop a municip Baia Mare şi conectarea la obiectiv de investiţii care fac parte din strateg de dezv a infrastruct rutiere de transport, respectiv "Drum de mare viteză Ba...
Servicii elab Studiu de Fezabilitate (SF) pentru obiectivul de investiţii ,,Varianta de ocolire Baia Mare".
Obiect gen al proiect este de a spori eficienţa econ a reţelei de transp din România prin dezv infrastruct de transport de interes naţional în zona metrop a municip Baia Mare şi conectarea la obiectiv de investiţii care fac parte din strateg de dezv a infrastruct rutiere de transport, respectiv "Drum de mare viteză Baia Mare – Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistriţa", "Drum expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Graniţa Româno-Ungară) – Drum Expres M49 Ungaria" şi "Drum expres Satu Mare – Baia Mare şi legăt cu drum existente", conectiv ce va contribui ast la dezvolt econom a Maramureşului şi va crea premisele pentru creşt volum investiţ, promov transp durabil şi a coeziunii în reţeaua de drumuri europene. Proiectul are ca scop realiz variantei de ocolire a mun Baia Mare pe relaţia vest – sud – est, conectarea acesteia cu "Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistriţa" şi "Drum expres Satu Mare – Baia Mare şi legăturile cu drumurile existente", precum şi fluidiz flux de trafic de tranzit în şi dinspre DN 1C (E58) Dej - Baia Mare, DN 1C (E58) Baia Mare – Halmeu (S M), DN 18 Baia Mare – Sighetu Marmaţiei – Borşa – Iacobeni, DN 18B Baia Mare – Tg Lăpuş – Dej, DJ 182B Baia Mare – Şomcuta Mare, care reprez căile princ de intrare/ieşire din zona metrop a municip Baia Mare.
La elab documentaţ de avizare a lucrăr de interv se vor respecta prev H.G. nr. 907/2016 privind etap de elab şi conţinutul-cadru al documentaţ tehnico-econom aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi prev şi condiţiile impuse prin avizele şi acordurile care vor fi solicitate prin certificatul de urbanism.
Contractul cupr urm etape principale:
- Etapa I-a – Elaborare, predare şi avizare CTE-CNAIR a studiului de fezabilitate şi a tuturor docum necesare realizării proiectului
Data de începere a serviciilor aferente Etapei I se consideră data transmiterii/ primirii ord administ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Benefic. De la aceasta Dată de începere, Prestatorul va fi mobilizat atât din punct de vedere al personalului cât şi din punct de vedere al echipamentelor/utilajelor necesare desfăşurării activităţii. Serviciile de proiectare, respectiv de elaborare a Studiul de Fezabilitate (inclusiv obţinerea de avize şi acorduri), vor fi îndeplinite de către Prestator, într-un termen de prestare de maxim 6 luni de la data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Beneficiar.
- Etapa a II-a – Adaptare a documentaţiei SF la cerinţele finanţatorului (întocmire documentaţie suport, asig asistenţă tehnică Benef) pt depunerea şi aprobarea cererii de finanţare
Data de începere a serviciilor aferente Etapei a II-a se consideră data transmiterii/ primirii ordinului admin de începere a serviciilor de asistenţă tehnică, emis de către Beneficiar.
Servic prestate în această etapă vor include, fără a se limita la: întocmirea documentaţiilor suport şi asig asist tehnice acordată Benefic pt depun şi aprobarea cererii de finanţare, atât pe parcursul procesului de pregătire a cererii de finanţare, cât şi în perioada de evaluare a acesteia de către toate instituţiile implicate în acest proces. Serviciile din această etapă vor fi acordate Benefic de către Prestator, într-un termen de prestare estimat de 12 luni de la data transm/primirii ord administr de începere a servic pt această etapă, după elab SF şi recepţionarea acestuia prin proces verbal de recepţie. În cadrul acestui termen se vor avea în vedere termenele impuse de autorităţi române/europene de depunere a cererii de finanţare, termene limită care pot fi mai mici decât durată maximă menţionată anterior, care va include şi verific/eval cererii de finanţ şi complet şi transmit de clarificări dacă este cazul. Prestatorul va avea în vedere, pentru încadrarea în termenele de mai sus, ca predarea documentaţiilor să fie în forma finală acceptată / agreeată / avizată de Beneficiar, cu respectarea cerinţelor de raportare conform caietului de sarcini respectiv conform Ghidului de Finanţare. Prestatorul va elabora "Manualul de asigurare a calităţii specific pentru Proiect" şi va elabora programul detaliat pentru implement sarcinilor sale contractuale. Aceste două documente vor fi prezentate Benefic în Raportul de Început.
Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la secţiunea I din Fişa de Date, respectiv 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.