Feedback
I.D.: 63569182

Servicii de Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF) pentru obiectivul de investiţii Varianta de Ocolire Baia Mare

Data publicarii
28.11.21 Exista 98.363 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Pretul estimativ:
2.457.378,00 RON - 2.457.378,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Realizarea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru obiectivul de investiţii ,,Varianta de ocolire Baia Mare".Obiectivul general al proiectului este de a spori eficienţa economică a reţelei de transport din România prin dezvoltarea infrastructurii de transport de interes naţional în zona metropolitană a municipiului Baia Mare şi conectarea la obiectivele de investiţii care fac parte din strategia de dezvoltare a infrastructuri...
Realizarea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru obiectivul de investiţii ,,Varianta de ocolire Baia Mare".Obiectivul general al proiectului este de a spori eficienţa economică a reţelei de transport din România prin dezvoltarea infrastructurii de transport de interes naţional în zona metropolitană a municipiului Baia Mare şi conectarea la obiectivele de investiţii care fac parte din strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere de transport, respectiv "Drum de mare viteză Baia Mare – Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistriţa", "Drum expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Graniţa Româno-Ungară) – Drum Expres M49 Ungaria" şi "Drum expres Satu Mare – Baia Mare şi legăturile cu drumurile existente", conectivitate ce va contribui astfel la dezvoltarea economică a Maramureşului şi va crea premisele pentru creşterea volumului investiţiilor, promovarea transportului durabil şi a coeziunii în reţeaua de drumuri europene.Astfel se urmăreşte asigurarea infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creştere, prin realizarea unei căi de transport rutier de centură, ocolind municipiul Baia Mare. De asemenea obiectivul general contribuie semnificativ la îmbunătăţirea competitivităţii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează schimburile economice, facilitând dezvoltarea pieţii interne cu scopul de a crea condiţiile pentru creşterea volumului investiţiilor, promovarea transportului durabil şi a coeziunii în reţeaua de drumuri europene.Pe lângă importanţa sa naţională, Varianta de ocolire Baia Mare va deservi în condiţii bune, traficul de tranzit internaţional, de mărfuri şi persoane de pe teritoriul României.În funcţie de stadiul reabilitării drumurilor naţionale şi judeţene sau in curs de reabilitare, prin intermediul acestor drumuri reabilitate, Varianta de ocolire Baia Mare poate primi şi distribui trafic rutier prin nodurile sale.Proiectul are ca scop realizarea variantei de ocolire a municipiului Baia Mare pe relaţia vest – sud – est, conectarea acesteia cu "Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistriţa" şi "Drum expres Satu Mare – Baia Mare şi legăturile cu drumurile existente", precum şi fluidizarea fluxurile de trafic de tranzit în şi dinspre DN 1C (E58) Dej - Baia Mare, DN 1C (E58) Baia Mare – Halmeu (Satu Mare), DN 18 Baia Mare – Sighetu Marmaţiei – Borşa – Iacobeni, DN 18B Baia Mare – Târgu Lăpuş – Dej, DJ 182B Baia Mare – Şomcuta Mare, care reprezintă căile principale de intrare/ieşire din zona metropolitană a municipiului Baia Mare.Prin realizarea obiectivului de investiţii se vor îmbunătăţi condiţiile de trafic rutier şi va creşte calitatea vieţii locuitorilor în zonele apropiate acestuia. La elaborarea documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii se vor respecta prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi prevederile şi condiţiile impuse prin avizele şi acordurile care vor fi solicitate prin certificatul de urbanism.Contractul cuprinde următoarele etape principale: - Etapa I-a – Elaborare, predare şi avizare CTE-CNAIR a studiului de fezabilitate şi a tuturor documentelor necesare realizării proiectuluiData de începere a serviciilor aferente Etapei I se consideră data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Beneficiar. De la aceasta Dată de începere, Prestatorul va fi mobilizat atât din punct de vedere al personalului cât şi din punct de vedere al echipamentelor/utilajelor necesare desfăşurării activităţii. Serviciile de proiectare, respectiv de elaborare a Studiul de Fezabilitate (inclusiv obţinerea de avize şi acorduri), vor fi îndeplinite de către Prestator, într-un termen de prestare de maxim 6 luni de la data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de proiectare, emis de către Beneficiar.- Etapa a II-a – Adaptare a documentaţiei SF la cerinţele finanţatorului (întocmire documentaţie suport, asigurare asistenţă tehnică Beneficiarului) pentru depunerea şi aprobarea cererii de finanţareData de începere a serviciilor aferente Etapei a II-a se consideră data transmiterii/ primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor de asistenţă tehnică, emis de către Beneficiar.Serviciile prestate în această etapă vor include, fără a se limita la: întocmirea documentaţiilor suport şi asigurarea asistenţei tehnice acordată Beneficiarului pentru depunerea şi aprobarea cererii de finanţare, atât pe parcursul procesului de pregătire a cererii de finanţare, cât şi în perioada de evaluare a acesteia de către toate instituţiile implicate în acest proces. Serviciile din această etapă vor fi acordate Beneficiarului de către Prestator, într-un termen de prestare estimat de 12 luni de la data transmiterii/primirii ordinului administrativ de începere a serviciilor pentru această etapă, după elaborarea SF şi recepţionarea acestuia prin proces verbal de recepţie. În cadrul acestui termen se vor avea în vedere termenele impuse de autorităţi române/europene de depunere a cererii de finanţare, termene limită care pot fi mai mici decât durată maximă menţionată anterior, care va include şi verificarea/evaluarea cererii de finanţare şi completarea şi transmiterea de clarificări dacă este cazul. Prestatorul va avea în vedere, pentru încadrarea în termenele de mai sus, ca predarea documentaţiilor să fie în forma finală acceptată / agreeată / avizată de Beneficiar, cu respectarea cerinţelor de raportare conform caietului de sarcini respectiv conform Ghidului de Finanţare. Prestatorul va elabora "Manualul de asigurare a calităţii specific pentru Proiect" şi va elabora programul detaliat pentru implementarea sarcinilor sale contractuale. Aceste două documente vor fi prezentate Beneficiarului în Raportul de Început.Prestatorul se obligă să respecte termenele limită pentru transmiterea documentelor elaborate, după cum urmează:1. Raportul de Început va fi înaintat Beneficiarului în termen de 15 zile de la data de începere. 2. Rapoarte de progres lunare – în primele 5 zile ale lunii imediat următoare;3.Rapoarte de progres intermediare – în termen de maxim 14 zile de la aprobare/ avizare/ recepţie a Variantei de Traseu/ Studiului geotehnic/ Studiului Arheologic/ Documentaţiei pentru ocuparea terenurilor/ Documentaţia de mediu/ Studiului de fezabilitate Final sau încheierea perioadei de servicii Asistenţă tehnică solicitată, cu următoarele menţiuni:-Raportul de progres intermediar privind Studiul de Fezabilitate (care trebuie să includă studiul de fezabilitate elaborat împreună cu toate avizele şi acordurile obţinute, inclusiv avizul CTE-CNAIR) - în termen de maxim 6 luni de la data de începere pentru etapa I-a;-Raportul de progres intermediar privind asistenţă tehnică a Beneficiarului – în termen de 12 luni, de la data ordinului de începere pentru Etapa a II-a.4. Raportul final – în termen de 14 zile de la îndeplinirea tuturor obligaţiilor prevăzute prin contract/caiet de sarcini.Prestatorul va avea în vederea pentru încadrarea în termenele de mai sus, ca predarea documentaţiilor, sunt în formă finală acceptată/agreată/avizată de beneficiar, cu respectarea cerinţelor de raportare (Capitol 8 din Caietul de sarcini). Aceste rapoarte vor permite Beneficiarului şi altor autorităţi române să monitorizeze progresul prestării serviciilor şi să le folosească ca document suport în procesele decizionale, de autorizare, avizare etc., pentru planificarea şi susţinerea cererii de finanţare către Autoritatea de Managment şi către Comisia Europeana (după caz); Ofertantul nu poate avea nicio pretenţie asupra documentaţiilor deja predate, acestea putând fi folosite de către autoritatea contractantă la realizarea obiectivului de investiţii.Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu