Servicii de proiectare privind elaborarea documentatiei tehnico-economice in faza Tema de proiectare si faza Studiu de fezabilitate pentru obiectul de investitii "Reabilitarea iluminat public pentru strazile cuprinse in zonele: Strand, Simeria sud, Arena si Borviz vest" din Municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, potrivit prezentului contract, conform prevederilor Caietului de sarcini si cu respectarea Ofertei depuse.
...
Servicii de proiectare privind elaborarea documentatiei tehnico-economice in faza Tema de proiectare si faza Studiu de fezabilitate pentru obiectul de investitii "Reabilitarea iluminat public pentru strazile cuprinse in zonele: Strand, Simeria sud, Arena si Borviz vest" din Municipiul Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, potrivit prezentului contract, conform prevederilor Caietului de sarcini si cu respectarea Ofertei depuse.
Documentatia prevazuta la alin. (1) va fi elaborata potrivit prevederilor prezentului contract si in conformitate cu cerintele si conditiile stabilite in legislatia in materie, respectiv H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si conţinutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si va cuprinde:
1. Tema de proiectare;
2. Studiu topografic, vizat de OCPI;
3. Studiu Geotehnic, verificat la cerinta fundamentala Af;
4. Documentatia necesara eliberarii avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism;
5. Studiu de fezabilitate, care va cuprinde:
a. Studiu energetic si luminotehnic - conform SR-EN 13201;
b. Deviz general, si Deviz pe obiecte care vor avea structura si se vor elabora cu respectarea continuturilor cadru prevazute in anexele nr. 7 si nr. 8 ale Hotararii Guvernului nr. 907/2 vor trata defalcat fiecare strada.
c. Descrierea detaliata si completa a situatiei existente;
d. Capitol privind dezafectarea vechii retele de iluminat public (acolo unde exista).
Prestatorul se obliga sa prezinte achizitorului solutiile alese, in termen de 40 zile de la data emiterii ordinului de incepere a serviciilor, in cadrul unei intalniri de lucru, sau va inainta electronic, un draft al proiectului, potrivit prevederilor caietului de sarcini. Totodata, prestatorul se obliga la ajustarea/completarea si/sau modificarea proiectului ca urmare a recomandarilor achizitorului, daca este cazul, in termenul stabilit, fara a modifica pretul contractului.
Termenul de depunere a documentatiilor complete – 90 zile de la emiterea ordinului de incepere, pentru toate documentatiile aferente celor 4 zone.
Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 10 zile inainte de data depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de data de depunere oferte.