Obiectul contractului consta in elaborare Studiu de Fezabilitate cu elemente specifice din Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii" (D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii “CREAREA UNUI NOU CORIDOR DE MOBILITATE URBANĂ ŞI CREŞTEREA PEFORMANŢELOR TRANSPORTULUI PUBLIC PRIN INVESTIŢII INTEGRATE ÎN MUNICIPIUL BOTOŞANI" , în conformitate cu cerinţele solicitate prin Caietul de sarcini al achizitiei şi Documentaţia...
Obiectul contractului consta in elaborare Studiu de Fezabilitate cu elemente specifice din Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii" (D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiţii “CREAREA UNUI NOU CORIDOR DE MOBILITATE URBANĂ ŞI CREŞTEREA PEFORMANŢELOR TRANSPORTULUI PUBLIC PRIN INVESTIŢII INTEGRATE ÎN MUNICIPIUL BOTOŞANI" , în conformitate cu cerinţele solicitate prin Caietul de sarcini al achizitiei şi Documentaţia tehnică ataşate prezentei Fişe de date a achiziţiei.
Pentru realizarea obiectivului de investiţie “CREAREA UNUI NOU CORIDOR DE MOBILITATE URBANĂ ŞI CREŞTEREA PEFORMANŢELOR TRANSPORTULUI PUBLIC PRIN INVESTIŢII INTEGRATE ÎN MUNICIPIUL BOTOŞANI", este necesară contractarea de servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice conform H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, respectiv elaborarea studiului de fezabilitate cu elemente specifice din Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), elaborare studii de specialitate şi obţinere avize conform Certificatului de Urbanism nr. 446/ 04.07.2024 (studiu geotehnic - verificare Af, studiu topografic cu viza OCPI, studiu de trafic /circulaţie, studiu arheologic-dacă este cazul, studiu hidrologic-dacă este cazul), expertiză tehnică pentru drumuri, poduri şi podeţe, respectiv pasaje si verificarea documentaţiei tehnice de către specialiştii verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţii.
Serviciile de elaborare a Studiului de Fezabilitate cu elemente specifice din Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) contribuie la îndeplinirea următoarelor obiective specifice:
- reducerea utilizării transportului privat cu autoturisme în aria de studiu a proiectului, ca urmare a modernizării infrastructurii destinate transportului public şi nemotorizat, implicit încurajarea populaţiei pentru utilizarea acestor moduri de deplasare;
- creşterea numărului de utilizatori a transportului public (pasageri) în aria de studiu
a proiectului ca urmare a realizării unor măsuri destinate încurajării utilizării transportului alternativ la nivelul Municipiului Botoşani (extinderea sistemului de management al traficului);
- creşterea numărului de persoane care utilizează traseele pietonale şi traseele velo în aria de studiu a proiectului, ca urmare a realizării unor măsuri destinate încurajării utilizării transportului alternativ la nivelul Municipiului Botoşani (construire/modemizare/extindere de trotuare şi piste de biciclete, extindere sistem bike-sharing).
Serviciile pe care Contractorul le va realiza în vederea elaborării documentaţiei vor include, dar nu se vor limita la acestea: activităţi, investigaţii, serviciu de proiectare, analize, evaluări, studii, etc.şi care sunt descrise în continuare.
În cadrul Studiului de Fezabilitate, care va conţine şi elemente specifice Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), vor fi prezentate 2 variante constructive pentru obiectivul de investiţii, împreună cu costurile estimate, urmând ca alegerea variantei să fie făcută de către Autoritatea Contractantă.
Variantele constructive propuse vor fi următoarele:
1. Variantă fără pasaj, dar cu reconfigurarea sistematizării rutiere, în vederea fluidizării traficului, în zona intersecţiei dintre Calea Naţională, str.Uzinei şi str.Sucevei;
2. Variantă cu pasaj subteran, cu 2 benzi pe sens, din care o bandă pe sens numai pentru transportul public în comun, cu reconfigurarea sistematizării rutiere deasupra pasajului, în vederea fluidizării traficului, în zona intersecţiei mai sus menţionate.