Feedback
I.D.: 102630622

Servicii de elaborare SF, ACB şi a aplicaţiei de finanţare în vederea depunerii proiectului "Amplasarea unei staţii de încărcare baterii tip container în zona fluvio-maritimă din Portul Constanţa pentru implementarea proiectului PIONEERS"

Data publicarii
12.09.24
Coduri CPV
71241000-9
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul contractului de servicii, Prestatorul va elabora un studiu de fezabilitate pentru construcţia unei staţii modulare în zona fluvio - maritimă a portului Constanţa. Aceasta va asigura, în permanenţă, barjelor o baterie încărcată, reducând timpul de aşteptare al acestora. Pentru îndeplinirea obiectivelor acestui contract, activităţile pe care Prestatorul le va realiza, dar nu se va limita la acestea sunt: 1. Realiz...
În cadrul contractului de servicii, Prestatorul va elabora un studiu de fezabilitate pentru construcţia unei staţii modulare în zona fluvio - maritimă a portului Constanţa. Aceasta va asigura, în permanenţă, barjelor o baterie încărcată, reducând timpul de aşteptare al acestora. Pentru îndeplinirea obiectivelor acestui contract, activităţile pe care Prestatorul le va realiza, dar nu se va limita la acestea sunt: 1. Realizarea Studiilor de teren (Studii topo vizate de OCPI, geo etc) 2. Elaborarea Studiului de Fezabilitate în conformitate cu conţinutul cadru al HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, cu standardele, normele şi codurile române precum şi normele străine şi regulamentele europene în vigoare, cât şi în conformitate cu Cerinţele Beneficiarului (în limba romană şi limba engleză, în funcţie de programul de finanţare pe care se aplică, după caz); 3. Elaborarea Documentaţiilor tehnice aferente Studiului de Fezabilitate în vederea obţinerii tuturor avizelor şi autorizaţiilor necesare construirii şi funcţionării Proiectului: Certificat de Urbanism, Avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism cât şi de către instituţiile avizatoare, expertize, aviz Natura 2000 etc; 4. Întocmire Note de prezentare şi susţinerea documentaţiei în CTE CN APM SA, CTE MTI, Comisie Interministerială, la alte instituţii avizatoare etc., elaborarea Notei de Fundamentare pentru Hotărârea de Guvern de aprobare a indicatorilor tehnico–economici ai obiectivului de investiţii, după caz, conform competenţelor de avizare ale investiţiilor publice; 5. Elaborarea Analizei Cost Beneficiu în conformitate cu cerinţele programului de finanţare (în limba engleză pentru CEF, în limba română pentru PT 2021-2027, PNRR, Fondul de modernizare etc.); 6. Întocmirea Cererii de Finanţare pentru lucrările propriu-zise în cadrul apelului CEF Transport Call ce se va lansa estimativ în luna septembrie 2024 (cu termen final pentru depunerea proiectelor – estimativ ianuarie 2025), Programul Transport 2021-2027, PNRR, Fondul de modernizare etc., după caz, în funcţie de eligibilitatea proiectului, stadiul documentaţiei şi priorităţile de finanţare conform Ghidurilor aplicantului Programelor respective; 7. Asistenţa tehnică acordată Beneficiarului în susţinerea aplicaţiilor de finanţare către organismele care verifică, respectiv formularea răspunsurilor la clarificări şi susţinerea documentelor elaborate, după caz (ex. MTI, experţi evaluatori Jaspers/PASA, CE etc.). 8. Orice altă activitate necesară atingerii scopului contractului. Durata contractului este de 6 luni. În această perioadă nu este inclus timpul necesar obţinerii Certificatelor de urbanism, a avizelor şi acordurilor solicitate prin acesta. De asemenea, în această perioadă nu sunt incluse duratele necesare pentru avizarea Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiilor aferente acestora în Comisia C.T.E. C.N. A.P.M. S.A. Constanţa, calculate de la momentul depunerii formei finale a documentaţiilor până la avizarea propriu-zisă. Modalitatea de îndeplinire a Cerinţei nr.1. Informatii privind Experienţă similara : • INITIAL, ca dovadă preliminară pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţei operatorul economic ofertantul va completa Documentul Unic de Achizitii European (DUAE) cu răspunsul la o singură întrebare referitoare la îndeplinirea globală a tuturor cerinţelor de calificare impuse (conform art.202 alin.(6) din Legea nr.99/2016), prin răspuns afirmativ (alegere opţiune – Da) sau prin răspuns negativ (alegere opţiune- Nu). • ULTERIOR, entitatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după întocmirea clasamentului, prezentarea documentelor suport / justificative care demonstrează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE. Ofertantul va prezenta "Declaraţie privind lista de servicii prestate în ultimii 5 ani", conform Formular nr. 11 din Sectiunea "Formulare" din Documentaţia de Atribuire, ştampilată şi semnată de către reprezentantul legal/ imputernicit al acestuia însoţită de documente justificative. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privaţi, cum ar fi, dar fără a se limita, extras din contract (paginile din care să rezulte părţile, obiectul, valoarea, lista de semnături) însoţit de proces verbal de recepţie final/parţial, documente constatatoare, recomandări, facturi însoţite de procese verbale de recepţie, certificate de acceptare, etc., prin care se confirmă prestarea serviciilor similare/comparabile cu cele ofertate, urmează să fie prezentate, la solicitarea entităţii, doar de către ofertantul clasat pe primul loc, după întocmirea clasamentului, conform art 205 din Legea 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Echivalenţa leu/altă valută se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru operatorii economici străini documentele se prezintă în copie certificată cu menţiunea “conform cu originalul", însoţită de traducerea autorizată în limba română. Nota: Entitatea contractantă are dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului final al serviciilor care fac obiectul contractului prezentat drept experienţa similară pentru confirmarea celor prezentate de operatorul economic (ofertant unic/ofertant asociat). Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu