Se vor asigura serviciile de proiectare tehnica, faza PAC+PTh+DDE, respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, pentru realizarea obiectivului de investie "MODERNIZARE-ASFALTARE STRĂZI ÎN COMUNA ŞEITIN, JUDEŢUL ARAD".
Contractul presupune doua etape de prestare, dupa cum urmeaza:
Etapa I
- elaborare proiect pentru autorizarea executiei lucrarilor de constructie – P.A.C. (respe...
Se vor asigura serviciile de proiectare tehnica, faza PAC+PTh+DDE, respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, pentru realizarea obiectivului de investie "MODERNIZARE-ASFALTARE STRĂZI ÎN COMUNA ŞEITIN, JUDEŢUL ARAD".
Contractul presupune doua etape de prestare, dupa cum urmeaza:
Etapa I
- elaborare proiect pentru autorizarea executiei lucrarilor de constructie – P.A.C. (respectiv P.A.D. si P.O.E., daca este cazul), documentatii pentru obtinerea avizelor-autorizatiilor/acordurilor;
- elaborare proiect tehnic de executie;
- elaborare detalii de executie;
Etapa II
- formulare raspunsuri la solicitarile de clarificari pe parcursul avizarii proiectului tehnic de catre finantator (daca este cazul) si a derularii procedurii de atribuire a contractului de lucrari;
- asigurare expertiza tehnica de specialitate la evaluarea ofertelor in cadrul procedurii de achizitie publica a lucrarilor proiectate;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului si elaborarea documentatiei pentru obtinerea autorizatiilor de functionare, daca este cazul;
- Elaborarea proiectului de urmărire în timp a comportamentului construcţiei
Proiectul tehnic pentru obiectivul de investitie “ MODERNIZARE-ASFALTARE STRĂZI ÎN COMUNA ŞEITIN, JUDEŢUL ARAD” va fi elaborat in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat prezentei documentatii si cu indicatorii tehnico-economici aprobati prin Hotarare a Consiliului Local Seitin la faza de proiectare Studiu de Fezabilitate, cu respectarea prevederilor legale aplicabile (HG 907/2016); In cadrul contractului de achizitie publica se va asigura elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor solicitate pentru autorizarea executiei lucrarilor, inclusiv elaborarea P.A.C., P.A.D. si P.O.E, daca este cazul, si obtinerea Autorizatiei de Construire/ Desfiintare, daca este cazul, respectiv elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea autorizatiilor de functionare dupa finalizarea lucrarilor, daca este cazul.
Asistenta tehnica din partea proiectantului va fi asigurata pe tot parcursul executiei lucrarilor, proiectantul urmand a asigura consultanta pentru executia lucrarilor, si prezenta reprezentantului sau pe santier ori de cate ori va fi necesar (minim la predarea amplasamantului si trasarea reperelor, in etapele de control al calitatii lucrarilor care necesita prezenta proiectantului, conform Programului de Control al Calitatii Lucrarilor vizat de I.S.C., la finalizarea lucrarilor, acesta urmand a intocmi si elibera referatul de prezentare cu privire la modul în care a fost executată lucrarea, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994, art.14.
Serviciile de elaborare a PAC+PT+DDE se vor realiza in termen de maxim 45 zile de la emiterea ordinului de incepere/ incheierea contractuui de achizitie publica