Achiziţie Servicii de proiectare, Execuţie lucrări şi Servicii de asistenta tehnica din parte a proiectantului pentru proiectul " Modernizare drum canton in comuna Daeni, judetul Tulcea " în valoare estimata de 4.045.017,07 lei fără TVA.
Terenul pe care urmeaza a se efectua lucrarile este situat in Comuna Daeni, judetul Tulcea. Tronsonul de drum studiat in prezenta documentatie este proiectul "Modernizare drum canton in co...
Achiziţie Servicii de proiectare, Execuţie lucrări şi Servicii de asistenta tehnica din parte a proiectantului pentru proiectul " Modernizare drum canton in comuna Daeni, judetul Tulcea " în valoare estimata de 4.045.017,07 lei fără TVA.
Terenul pe care urmeaza a se efectua lucrarile este situat in Comuna Daeni, judetul Tulcea. Tronsonul de drum studiat in prezenta documentatie este proiectul "Modernizare drum canton in comuna Daeni, judetul Tulcea ".
In urma examinarii vizuale s-a constatat ca drumul care face obiectul prezentei documentatii este constituit pe cea mai mare lungime a lui din pamant amestecat cu piatra. Acest tronson prezinta degradari specifice drumurilor cu imbracaminti rutiere nemodernizate:gropi, cedari locale, denivelari. Toate aceste degradari fac ca traficul rutier in aceasta zona sa se desfasoare cu mare greutate, mai ales in perioadele cu precipitatii.
Se constata lipsa acostamentelor.
Descrierea principalelor lucrari de interventie pentru strazile comunale
a) Lucrari pregatitoare:
– sapaturi pentru realizarea fundatiei drumurilor
b) Lucrari de terasamente:
- Uniformizarea terenului in vederea executarii platformelor;
- Incarcarea si transportul pamantului rezultat in urma sapaturilor;
c) Lucrari de suprastructura parte carosabila;
- Asternerea stratului de nisip anticapilar;
- Asternerea stratului de fundatie din piatra Sparta 20 cm (sort 40-80 mm);
- Asternerea stratului de fundatie din piatra Sparta 15 cm (sort 0-63 mm)
- Asternerea stratului de legatura din mixture asfaltica AB31,5 (AB 31,5, baza 50/70);
- Asternerea stratului de legatura din beton asfaltic BAD 22,4 (BA 20 leg 50/70);
- Asternerea stratului de rulare din beton asfaltic BA 16 (BA 16 rul 50/70)
Traseul proiectat pentru aceste drumuri are lungimea totala de 1777,23 m. Viteza de proiectare este de min. 25km/h.
Pe drumul studiat va fi adoptat urmatorul sistem rutier:
- Imbracaminte din beton asfaltic BA16 (4cm)
- Strat de baza din beton asfaltic BAD 22,4 (6cm)
- Strat de mixture asfaltica BA31,5 (8cm)
- Strat din piatra Sparta sort 0-63 mm (15 cm)
- Strat din piatra Sparta sort 40-80 mm (20 cm)
- Strat de nisip anticapilar (10cm)
Pentru drum s – a ales un profil transversal cu o banda de 4,00 m si partea carosabila de 4,00 m, incadrata de acostamente din piatra Sparta cu latimea de 0,50 m. Drumul va avea panta transversala unica de 2,5% spre canalul de irigatii.
Apele pluviale se vor scurge in canalul de irigatii.
Pentru asigurarea fluentei si sigurantei pe timpul executiei se vor realiza marcaje cu caracter provizoriu si semnalizarea cu indicatoare special si piloti de dirijare a circulatiei, in special pe sectoarele de intersectie cu drumurile clasificate existente.
Avand in vedere limita caracterelor impuse de SEAP, a se vizualiza completarea de la punctul VI.3 - Informatii suplimentare.