Obiectul contractului il constituie Servicii de proiectare tehnica (PAC, PAD, POE, PTE), documentatii obtinere avize şi asistenţă tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul "Reabilitare Strada Macilor si Daciei in Comuna Topraisar, Judetul Constanta" - Cod CPV: Cod CPV: 71322500-6, 71356200-0, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si documentatia tehnica atasata.
Valoarea estimata a achizitiei este de...
Obiectul contractului il constituie Servicii de proiectare tehnica (PAC, PAD, POE, PTE), documentatii obtinere avize şi asistenţă tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul "Reabilitare Strada Macilor si Daciei in Comuna Topraisar, Judetul Constanta" - Cod CPV: Cod CPV: 71322500-6, 71356200-0, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si documentatia tehnica atasata.
Valoarea estimata a achizitiei este de 24.000 lei fara T.V.A astfel:
• Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 1.000 lei, fara T.V.A.
• Proiect tehnic si detalii de executie: 20.000 lei, fara T.V.A.
• Asistenta tehnica din partea proiectantului: 3.000 lei, fara T.V.A.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile
Termenul de realizare a contractului este:
- maxim 45 de zile de la semnarea contractului pentru elaborarea şi predarea documentaţiilor tehnice
- Asistenta tehnica proiectant: pana la finalizarea lucrarilor
Plata serviciilor de elaborare a documentatiei pentru obtinerea avizelor si a proiectului tehnic se va face in termen de 30 de zile de la semnarea de catre achizitor a procesului verbal de predare primire a documentatiei.
Plata serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului se va face in 2 transe astfel:
- prima transa, reprezentand 50% din valoarea serviciilor de asistenta tehnica, se va plati in functie de situatiile de plata acceptate de beneficiar si prevederile bugetare, in maximum 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor;
- a doua transa, reprezentand diferenta de 50% din valoarea valoarea serviciilor de asistenta tehnica, se va plati in functie de prevederile bugetare, in urmatoarele 12 luni, respectiv in maximum 24 de luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.