Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezintă proiectarea şi execuţia de lucrări pentru proiectul "Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Municipiul Bacău, Str. I.S.Sturza Nr. 28 şi Str Nicolae Titulescu Nr. 22“, LOTUL 1 - Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Municipiul Bacău, Str. I.S.Sturza Nr. 28;
Valoarea estimata a contractului de achiziţie public...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezintă proiectarea şi execuţia de lucrări pentru proiectul "Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Municipiul Bacău, Str. I.S.Sturza Nr. 28 şi Str Nicolae Titulescu Nr. 22“, LOTUL 1 - Renovare energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din Municipiul Bacău, Str. I.S.Sturza Nr. 28;
Valoarea estimata a contractului de achiziţie publică pentru LOTUL 1 este în cuantum de 2.282.233,80 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz HG 907/2016):
a) pentru serviciile de proiectare - 94.349,00 lei (fără TVA)
b) pentru execuţia lucrărilor - 2.187.884,80 lei (fără TVA)
NOTA Valoarea estimată a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului, (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 57.070,08 lei (fără TVA) pentru Lotul 1, acestea putând fi accesate, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare).
Valoarea estimata a viitorului contract de achiziţie publică este stabilită în baza devizelor generale la faza DALI aprobate prin HCL nr. 272 din 17.07.2023 pentru completarea HCL nr. 235 din 26.06.2023;
Descrierea detaliată a serviciilor de proiectare şi a lucrărilor ce vor fi executate în cadrrul viitorului contract de achiziţie publică se regăsesc în Caietul de sarcini şi anexele sale, publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborate cu art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor;
b) termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.