Realizarea de servicii de proiectare (Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC), Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (DTOE), proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, inclusiv participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie până la recepţia finală a lucrărilor....
Realizarea de servicii de proiectare (Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC), Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (DTOE), proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, inclusiv participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie până la recepţia finală a lucrărilor.
Contractul propus este un contract de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru realizarea obiectivului propus, urmând să fie elaborate documentaţiile tehnice pentru fazele:
1 - Documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor şi/sau acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism pentru securitatea la incendiu şi de la Inspectoratul Judeţean în Construcţii Neamţ, respectiv scenariul la incendiu, DTAC şi DTOE, însuşită de către expertul tehnic care a realizat Expertiza tehnică din cadrul SF – predarea se va face la verificatorii de proiect, prin notificarea achizitorului, în termen de 45 de zile de la semnarea contractului. Documentaţiile vor fi transmise de către proiectant spre verificare către verificatorii atestaţi desemnaţi de achizitor (autoritatea contractantă va comunica datele de contact ale verificatorului) şi se va transmite achizitorului dovada transmiterii catre verificator. După verificarea şi semnarea de către verificatorul tehnic, documentaţiile se vor transmite în format scris (2 exemplare originale: cu semnături olografe şi ştampile în original) cât şi în format electronic (1 CD care va conţine unul din exemplarele originale, scanat în format pdf. şi un exemplar în format editabil);
2 - Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie şi caiete de sarcini pe specialităţi, specificaţii tehnice şi montaj echipamente tehnologice, documentaţii de ofertare şi licitaţie lucrări, însuşit de către expertul tehnic care a realizat Expertiza tehnică din cadrul SF – predarea se va face la verificatorii de proiect, prin notificarea achizitorului, în termen de 45 de zile de la notificarea privind continuarea elaborării proiectului tehnic şi detalii de execuţie.
Notificarea se va transmite, de către achizitor imediat după obţinearea tuturor avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de urbanism. Documentaţiile vor fi transmise de către proiectant spre verificare către verificatorii atestaţi desemnaţi de achizitor (autoritatea contractantă va comunica datele de contact ale verificatorului) şi se va transmite achizitorului dovada transmiterii către verificator. După verificarea şi semnarea de către verificatorul tehnic, documentaţiile se vor transmite în format scris (3 exemplare original: cu semnături olografe şi ştampile în original) cât şi în format electronic (1 CD care va conţine unul din exemplarele originale scanat în format pdf. şi un exemplar în format editabil).
3 - Proiect tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor - "as built" – cf. art. 15 din Hotărârea nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, precum şi a documentaţiei necesare pentru obţinerea autorizaţiei de securitate la incendiu şi protecţie civilă – cf. normelor în vigoare privind avizarea şi autorizarea de securitate la incendiu şi protecţie civilă – predarea se va face în termen de 10 zile lucrătoare de la comunicarea terminării lucrărilor şi solicitarea efectuării recepţiei acestora, în 2 exemplare originale: cu semnături olografe şi ştampile în original, cât şi în format electronic (1 CD care va conţine un exemplar original scanat în format pdf. şi un exemplar în format editabil );
4 – Asistenţă tehnică pe toată durata contractului, atât în etapa de proiectare (răspunde la solicitările verificatorilor şi avizatorilor, precum şi la solicitările de clarificări din cadrul procedurii de atribuire a contractului de lucrări), cât şi în etapa de execuţie a lucrărilor şi la recepţiile acesteia (recepţia la terminarea lucrărilor şi recepţia finală).
Predarea tuturor documentaţiilor se va realiza pe bază de proces-verbal de predare-primire, după verificarea acestora de către verificatorii atestaţi desemnaţi de către achizitor. Recepţia documentaţiilor se va efectua la sediul autorităţii contractante.
Durata contractului :
• Durata contractului începe de la data semnării lui de către ambele părţi şi expiră după recepţia finală a lucrărilor.
• Durata realizării serviciilor de proiectare este de 45 de zile de la semnarea contractului pentru Etapa 1 (DTAC, DTOE) şi 45 de zile, de la notificarea privind continuarea elaborării proiectului tehnic şi detalii de execuţie, pentru Etapa 2.
• Durata realizării serviciilor de asistenţă tehnică este până la recepţia finală a lucrărilor din cadrul proiectului.