Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului de "Reabilitare bloc operator aseptic al Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti".
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 2.981.072,37 lei (fără TVA) constituita astfel (confor...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului de "Reabilitare bloc operator aseptic al Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti".
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 2.981.072,37 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2018):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 106.577,40 lei formata din:
i. Servicii de Întocmire a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii (corespunzătoare cu punctul 1 din tabelul nr. 6 din caietul de sarcini): 7.105,16 lei
ii. Servicii de Elaborare a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie (corespunzătoare cu punctul 2 din tabelul 6 din caietul de sarcini): 85.261,92 lei
iii. Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (corespuzătoare cu pct. 3 şi 5 din tabelul 6 din caietul de sarcini): 14.210,32 lei.
2 Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 2.874.494,97 lei formată din:
a) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii: 1.126.715,68 lei
b) Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.712.598,30 lei
c) Dotări: 2.750,00 lei
d) Cheltuieli pentru organizarea de şantier: 28.167,90 lei;
e) Pregătirea personalului de exploatare şi probe tehnologice şi teste: 4.263,09 lei.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 225.343,14 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în Caietul de sarcini (si a anexelor acestuia), publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: în a-14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.