Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Eficienta energetica prin implementarea sistemului de gestionare inteligenta a iluminatului public in Municipiul Curtea de Arges", (cod SMIS 125882, finanţat prin POR 204-2020), în baza Stud...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Eficienta energetica prin implementarea sistemului de gestionare inteligenta a iluminatului public in Municipiul Curtea de Arges", (cod SMIS 125882, finanţat prin POR 204-2020), în baza Studiului de fezabilitate şi a documentelor subsecvente acestuia.
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 7.321.641,00 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2018):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 150.000,00 lei formata din:
i. Servicii de Întocmire a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii (corespunzătoare cu punctul 1 din tabelul nr. 7 din caietul de sarcini): 25.500,00 lei
ii. Servicii de Elaborare a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie (corespunzătoare cu punctul 2 din tabelul 7 din caietul de sarcini): 84.500,00 lei
iii. Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (corespuzătoare cu pct. 3 din tabelul 7 din caietul de sarcini): 40.000,00 lei.
2 Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 7.171.641,00 lei formată din:
a) Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 35.000,00 lei
b) Cheltuieli pentru protecţia mediului: 25.000,00 lei
c) Cheltuieli pentru relocarea / protecţia utilităţilor: 40.000,00 lei
d) Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului (Alimentarea cu energie electrică): 60.000,00 lei
e) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii: 6.808.141,00 lei
f) Dotări : 12.000,00 lei
g) Active necorporale: 115.000,00 lei
h) Cheltuieli pentru organizarea de şantier: 68.500,00 lei
i) Pregătirea personalului de exploatare: 5.000,00 lei
j) Probe tehnologice şi teste: 3.000,00 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 693.514,10 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare)
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare si a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini (si a anexelor acestuia), publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.