Având in vedere Ordinul 1.343 din 28 Iulie 2020 pentru modificarea şi completarea O.M.S. nr. 555/2020 privind aprobarea Planului de măsuri pentru pregătirea spitalelor in contextul epidemiei de coronavirus COVID-19, a listei spitaielor care asigură asistenţa medicală pacienţilor testaţi pozitiv cu virusul SARS-CoV•2 în faza I şi in faza a II-a şi a listei cu spitalele de suport pentru pacienţii testaţi pozitiv sau suspecţi ...
Având in vedere Ordinul 1.343 din 28 Iulie 2020 pentru modificarea şi completarea O.M.S. nr. 555/2020 privind aprobarea Planului de măsuri pentru pregătirea spitalelor in contextul epidemiei de coronavirus COVID-19, a listei spitaielor care asigură asistenţa medicală pacienţilor testaţi pozitiv cu virusul SARS-CoV•2 în faza I şi in faza a II-a şi a listei cu spitalele de suport pentru pacienţii testaţi pozitiv sau suspecţi cu virusul SARS-CoV-2, Spitalul de Pneumoftiziologie Geoagiu este cuprins în anexa nr. 3 din actul normativ, ca spital suport pentru pacienţii testaţi pozitiv sau suspecţi cu virusul SARS-CoV-2. Astfel, pentru desfăşurarea actului medical la standarde inalte, în condiţii de siguranţă maximă atât pentru pacient cât şi pentru cadrele medicale, a fost imperios necesară asigurarea oxigenului pentru un număr de 80 de paturi, prin intermediul instalaţiei de fluide medicale (oxigen), iar pentru funcţionarea acestel instalaţii este necesară mărirea puterii instalate, aceasta realizăndu-se prin montarea unui transformator nou si realizare de conexiuni de la postul de transformare la Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu.
Odată cu montarea unui transformator mai mare care să asigure puterea necesară conform bilanţului energetic pus la dispoziţie, Sanatoriul de Pneumafiziologie Geoagiu isi va putea desfăşura activitatea in condiţii de siguranţă şi se vor reduce numărul intreruperilor tn alimentarea cu energie electrică.
Valoarea estimata a Contractului este de 1.143.910,00 lei fara TVA.si este compusa din :
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 4.730,00 lei fara TVA,
- Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 10.500,00 lei fara TVA
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica : 25.950,00 lei fara TVA,
- Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 2.000 lei fara TVA
- Cheltuieli pentru investitia de baza :1.092.730,00 lei fara TVA
- Alte cheltuieli: Organizare de Santier: 8.000,00 lei fara TVA
Facem precizarea ca defalcarea valorii estimate este prezentată cu titlu orientativ şi nu limitativ. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a Contractului.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări in SICAP cu 7 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunderea ofertelor in anuntul de participare simplificat.