Feedback
I.D.: 48541403

Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020

Data publicarii
31.07.20 Exista 186.161 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.08.20
Pretul estimativ:
159.123,20 RON - 159.123,20 RON
Documente participare:
  1. Expertiza Tehnica Amb. Calafat Actualizata.pdf
  2. STUDIUL GEOTEHNIC - actualizat .pdf
  3. FisaDate_DF1090631.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020, Contract de finantare nr. 4346 din 03.06.2019, conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoarea prevazută in devizul general si Planul de achizitii din cadrul cererii de finantare pentru serviciile prezentei proceduri este de 159.123,20 lei (excl.TVA), din care: - 3.2 Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii 1.640.94 lei (excl. TVA) - 3.4 Certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirii (la terminarea lucrarii) 1.640.94 lei (excl. TVA) - 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 94.246,34 lei (excl. TVA) - 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 47.123,17 lei (excl. TVA) - 3.8.1.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 10.853,86 lei (excl. TVA) - 3.8.1.2 Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC 3.617,95 lei (excl. TVA) Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul „Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat”, cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020 16.10.19
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020  
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii "Modernizare străzi de interes local în Municipiul Băileşti, Judeţul Dolj" 18.12.23
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari in cadrul proiectului ,,Construire si dotare scoala cu clasele 1-4, amenajare teren sport si imprejmuire, Bistretu Nou, Jud Dolj" 17.08.20
Cresterea eficientei energetice la Casa de Cultura “Amza Pellea" din Municipiul Baileşti (REABILITARE INFRASTRUCTURA VERDE) 30.12.24
PROIECTARE + EXECUTIE aferent investitiei " EXTINDEREA RETELEI DE DISTRIBUTIE GAZE NATURALE ÎN SATELE LIVEZI SI GURA VĂII, COMUNA PODARI, JUD. DOLJ – ETAPA 1" 09.06.22
Extindere reţea alimentare cu apă potabilă în satul Poiana Fântânii şi extindere reţea alimentare cu apă în satul Salcia (proiectare şi execuţie) 10.07.19
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul "ASFALTARE STRAZI PIELESTI, ETAPA II" 20.06.22
Contract servicii aferent investitiilor: "Lot 1: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru ''Constructia Centrului Intermodal de transport public persoane'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj.", "Lot 2: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru 'Construire statie de capat-autogara si statii de transport public local'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj." 13.04.20