Feedback
I.D.: 53350470

Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020

Data publicarii
15.01.21 Exista 128.983 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
159.123,20 RON - 159.123,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020, Contract de finantare nr. 4346 din 03.06.2019, conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoarea prevazută in devizul general si Planul de achizitii din cadrul cererii de finantare pentru serviciile prezentei proceduri este de 159.123,20 lei (excl.TVA), din care: - 3.2 Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii 1.640.94 lei (excl. TVA) - 3.4 Certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirii (la terminarea lucrarii) 1.640.94 lei (excl. TVA) - 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 94.246,34 lei (excl. TVA) - 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 47.123,17 lei (excl. TVA) - 3.8.1.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 10.853,86 lei (excl. TVA) - 3.8.1.2 Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC 3.617,95 lei (excl. TVA) Valoarea estimata fara TVA: 159.123,20 RON
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020  
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul „Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat”, cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020 16.10.19
Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetic(la finalizarea lucrarilor) +documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor pentru proiectul "Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriul Spitalului Municipal Calafat", cod SMIS 2014+: 124518, , finantat prin POR 2014-2020 18.08.20
Contract servicii aferent investitiilor: "Lot 1: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru ''Constructia Centrului Intermodal de transport public persoane'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj.", "Lot 2: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru 'Construire statie de capat-autogara si statii de transport public local'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj." 13.04.20
Contract de Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru ''Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii pietonale'' si ''Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere'' 21.04.20
Contract servicii aferent investitiilor: "Lot 1: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru ''Constructia Centrului Intermodal de transport public persoane'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj.", "Lot 2: Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru 'Construire statie de capat-autogara si statii de transport public local'' in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj."  
Contract de Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica din partea proiectantului pentru ''Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii pietonale'' si ''Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere''  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii "Modernizare străzi de interes local în Municipiul Băileşti, Judeţul Dolj" 18.12.23
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari in cadrul proiectului ,,Construire si dotare scoala cu clasele 1-4, amenajare teren sport si imprejmuire, Bistretu Nou, Jud Dolj" 17.08.20
Contract de achiziţie publică de lucrari (proiectare si executie) in cadrul investitiei ,,INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APĂ SI CANALIZARE IN COMUNA GHERCESTI, ZONA AEROPORT JUDETUL DOLJ"