Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetică+documentaţie pentru obţinerea avizului şi a autorizaţiei de securitate la incendiu+documentaţii pentru obţinerea oricăror alte avize/acorduri pentru proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Craiova aparţinând sectorului Educ...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de elaborare PAC+PT+DDE+asistenţa tehnică din partea proiectantului+Certificat de performanţă energetică+documentaţie pentru obţinerea avizului şi a autorizaţiei de securitate la incendiu+documentaţii pentru obţinerea oricăror alte avize/acorduri pentru proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Craiova aparţinând sectorului Educaţie – Grădiniţa cu program prelungit Elena Farago inclusiv Creşa nr.8”, cod SMIS 126160, finantat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 3- Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 – Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B – Clădiri publice, Contract de finantare nr. 4130/19.04.2019, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.140956 din 26.08.2019, în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră.
Valoarea prevazută in devizul general si Planul de achizitii din cadrul cererii de finantare pentru proiectare si asistenta tehnica este de 136.850,41 lei (excl.TVA), din care:
- Proiectare (PT + DE, documentaţii pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare eliberarii autorizaţiei de construire, a autorizatiei de securitate la incendiu si a altor autorizatii necesare functionarii obiectivului de investitii, AE si certificarea performantei energetice): 116.545,75 lei (excl. TVA);
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 20.304,66 lei (excl. TVA).
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.