Feedback
I.D.: 82575689

Servicii de elaborare documentatii de mediu in vederea obtinerii acordului de mediu pentru “Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica Surduc-Siriu"

Data publicarii
26.05.23 Exista 107.011 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71313400-9
Termenul limita pentru depunere:
19.06.23
Pretul estimativ:
929.276,00 RON - 929.276,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.05.23 Publicat la 08.06.23 Publicat la 13.06.23 Publicat la 15.06.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborarea documentaţiilor care fac obiectul achiziţiei şi susţinerea documentaţiilor în faţa autorităţilor competente în domeniul protecţiei mediului şi a factorilor interesaţi sunt elemente necesare, conform legislaţiei în vigoare, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului şi de emitere a acordului de mediu pentru "Proiectul privind creşterea ponderii producţiei de energie electrică din surse regenerab...
Elaborarea documentaţiilor care fac obiectul achiziţiei şi susţinerea documentaţiilor în faţa autorităţilor competente în domeniul protecţiei mediului şi a factorilor interesaţi sunt elemente necesare, conform legislaţiei în vigoare, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului şi de emitere a acordului de mediu pentru "Proiectul privind creşterea ponderii producţiei de energie electrică din surse regenerabile prin finalizarea lucrărilor şi asigurarea monitorizării permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetică Surduc-Siriu." Termenul de execuţie pentru elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii acordului de mediu este de: - 5 luni pentru EA, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. Confirmarea primirii comenzii se va face în scris (email sau adresă) în maxim 24 de ore ; - 6 luni pentru RIM, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. Confirmarea primirii comenzii se va face în scris (email sau adresă) în maxim 24 de ore ; - în termenele solicitate de MMAP: Studiul de evaluare adecvată şi Raportul privind impactul asupra mediului care conţin completările/modificările solicitate de autorităţile competente participante la CAT, comentariile/opiniile/observaţiile justificate ale publicului interesat. Plata va fi realizata, conform documentului erata la Caietul de sarcini nr. 45253.1/23.05.2023, capitol 11 dupa cum urmeaza : 35% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 1 25% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 2 40% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 3 Platile, ca obligatii ale entitatii contractante si care reprezinta contravaloarea serviciilor admise prin receptia lor, se vor executa, in baza facturilor emise de prestator, dupa semnarea proceselor verbale de catre beneficiar prin virament bancar cu OP, in contul declarat de acesta, in maxim 30 de zile de la data emiterii facturii fiscale în original şi a tuturor documentelor justificative. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a Studiului de evaluare a impactului asupra corpurilor de apa pentru "Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica Surduc-Siriu" 26.06.23
Reparaţie capitală gard teren de sport Colegiul Naţional „Zinca Golescu” - faza DALI  
Achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "DRUM EXPRES A1 – PITEŞTI – MIOVENI" 25.09.23
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI"  
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI"  
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI"  
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI"  
Achiztionarea serviciilor de hranire a detinutilor, respectiv prepararea si servirea zilnica a trei mese in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor, prevazute in Anexele 1-11 din Caietul de sarcini 26.07.19
Sa asigure zilnic prepararea si servirea a trei mese, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor, prevazute in Anexele 1-11, incadrându-se in pretul total al ofertei. 07.11.18
Rechizite si imprimate 06.04.20