Feedback
I.D.: 86036277

Servicii de elaborare documentatii de mediu in vederea obtinerii acordului de mediu pentru “Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica a raului Jiu pe sectorul Livezeni-Bumbesti"

Data publicarii
21.08.23 Exista 41.341 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71313400-9
Termenul limita pentru depunere:
04.09.23
Pretul estimativ:
929.276,00 RON - 929.276,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.08.23 Publicat la 31.08.23
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborarea documentaţiilor care fac obiectul achiziţiei şi susţinerea documentaţiilor în faţa autorităţilor competente în domeniul protecţiei mediului şi a factorilor interesaţi sunt elemente necesare, conform legislaţiei în vigoare, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului şi de emitere a acordului de mediu pentru "Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerab...
Elaborarea documentaţiilor care fac obiectul achiziţiei şi susţinerea documentaţiilor în faţa autorităţilor competente în domeniul protecţiei mediului şi a factorilor interesaţi sunt elemente necesare, conform legislaţiei în vigoare, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului şi de emitere a acordului de mediu pentru "Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica a raului Jiu pe sectorul Livezeni-Bumbesti." Termenul de execuţie pentru elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii acordului de mediu este de: - 9 luni pentru EA, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. Confirmarea primirii comenzii se va face în scris (email sau adresă) în maxim 24 de ore ; - 10 luni pentru RIM, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. Confirmarea primirii comenzii se va face în scris (email sau adresă) în maxim 24 de ore ; - în termenele solicitate de MMAP: Studiul de evaluare adecvată şi Raportul privind impactul asupra mediului care conţin completările/modificările solicitate de autorităţile competente participante la CAT, comentariile/opiniile/observaţiile justificate ale publicului interesat. Plata va fi realizata, conform Caietului de sarcini nr. 82112/27.07.2023, capitol 11 dupa cum urmeaza : 35% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 1 25% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 2 40% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 3 Platile, ca obligatii ale entitatii contractante si care reprezinta contravaloarea serviciilor admise prin receptia lor, se vor executa, in baza facturilor emise de prestator, dupa semnarea proceselor verbale de receptie de catre beneficiar, prin virament bancar cu OP, in contul declarat de acesta, in maxim 30 de zile de la data emiterii facturii fiscale în original şi a tuturor documentelor justificative. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 6 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici in termenul limita enunat anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a Studiului de evaluare a impactului asupra corpurilor de apa pentru “Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica a raului Jiu pe sectorul Livezeni Bumbesti." 26.06.23
Servicii de elaborare documentatii de mediu in vederea obtinerii acordului de mediu pentru “Proiectul privind cresterea ponderii productiei de energie electrica din surse regenerabile prin finalizarea lucrarilor si asigurarea monitorizarii permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetica a raului Jiu pe sectorul Livezeni-Bumbesti"  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru elaborarea Aplicatiei de finantare inclusiv documentele suport pentru proiectul " Extindere si consolidare Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Mehedinti " 24.06.22
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin" 27.10.20
Consumabile pentru imprimante 09.05.24
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M 19.03.21
SERVICII DE AUDITARE FINANCIARA