Obiectul prezentei proceduri îl constituie încheierea unui contract sectorial de servicii, în vederea achiziţionării serviciilor de elaborare a documentaţiei suport pentru finanţarea din fonduri nerambursabile (POIM) a investiţiei "Reabilitarea şi modernizarea infrastructurii aeroportuare" la Aeroportul Satu Mare.
Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului sectorial de achiziţie publică este iniţiată sub inci...
Obiectul prezentei proceduri îl constituie încheierea unui contract sectorial de servicii, în vederea achiziţionării serviciilor de elaborare a documentaţiei suport pentru finanţarea din fonduri nerambursabile (POIM) a investiţiei "Reabilitarea şi modernizarea infrastructurii aeroportuare" la Aeroportul Satu Mare.
Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului sectorial de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului mai sus menţionat este condiţionat de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, de la bugetul local al Judetului Satu Mare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor.
Având în vedere dispoziţiile Legii 99/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare, entitatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarant caştigător numai în masura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate pe o perioada de 3 luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 224 lit. b, coroborat cu art 225, alin. (1), lit c) din Legea 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare,
“ART. 224
Procedura de atribuire se finalizează prin:
b) anularea procedurii de atribuire.
ART. 225
(1) Entitatea contractantă are obligaţia de a anula procedura de atribuire a contractului sectorial/acordului-cadru în următoarele cazuri:
c) dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului;"
fiind imposibilă încheierea contractului sectorial de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca entitatea contractantă nu poate fi considerată raspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul procedurii acceptă utilizarea condiţiilor clauzei suspensive, asumându-şi întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni asfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată."
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile.