Feedback
I.D.: 46921990

Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie"

Data publicarii
05.06.20 Exista 1.009.071 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Termenul limita pentru depunere:
14.07.20
Pretul estimativ:
140.655,45 RON - 140.655,45 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1085864.pdf
  2. Caiet de sarcini SF -D.A.L.I Sectia 9 Politie-semnat.doc
  3. CERTIFICAT DE URBANISM-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborarea documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" – amplasat în Şoseaua Pantelimon, nr. 290, sector 2, Bucuresti, prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire. Prestatorul se obigă ca in documentaţia faza Studiu de fezabil...
Elaborarea documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" – amplasat în Şoseaua Pantelimon, nr. 290, sector 2, Bucuresti, prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire. Prestatorul se obigă ca in documentaţia faza Studiu de fezabilitate să asigure: 1) Elaborarea şi predarea documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a eventualelor documentaţii aferente studiilor de specialitate solicitate de emitenţii avizelor/acordurilor, precum şi obţinerea efectivă a avizelor şi acordurilor. Termen – maxim 75 de zile calendaristice de la semnarea contractului; 2) Elaborarea şi predarea Studiului de Fezabilitate/Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii pentru obiectivul de investiţii menţionat şi finalizarea activităţii de avizare a acestuia, conform prevederilor legale naţionale şi/sau a celor europene incidente, în vigoare. Termen - maxim 90 de zile calendaristice de la semnarea contractului; Având în vedere faptul că, în cadrul obiectivului de investiţii sunt propuse a fi realizate, atât lucrări de intervenţii la construcţia existentă (lucrări de demolare/desfiinţare în conformitate cu datele consemnate în raportul de exeptiză tehnică), precum şi lucrări de edificare/construire a unei clădiri noi, prezentul obiectiv de investiţii este încadrat în categoria obiectivelor mixte, sens în care, denumirea, forma şi conţinutul documentaţiei tehnico-economice a cărei elaborare se solicită prin prezentul caiet de sarcini, va fi în concordanţă cu prevederile art. 8 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare. 3) Efectuarea eventualelor modificări/completări a documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită astfel de demersuri, fie de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., fie de alte organisme/instituţii/autorităţi avizatoare (experţi tehnici ai B.I.R.D., etc.). Termen - 5-30 zile calendaristice de la data primirii de către operatorul economic, a unei notificări în acest sens (termenul va fi stabilit de autoritatea contractantă, în intervalul menţionat, în funcţie de complexitatea/volumul modificărilor solicitate) Predarea documentaţiilor tehnico – economice se va face după cum urmează: a) 5 exemplare originale – Documentaţiile vor fi semnate şi ştampilate, îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de proiectare. De asemenea, documentaţiile vor fi scrise cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere / întărite în zona de îndosariere sau vor fi introduse în plastic transparent. Toate paginile vor fi numerotate, ştampilate şi semnate în original, conform competenţelor şi potrivit prevederilor legale în vigoare. În caz de nerespectare a cerinţelor de mai sus beneficiarul îşi rezervă dreptul de a respinge documentaţiile. b) 2 exemplare din documentaţii vor fi predate şi în format electronic pe suport magnetic (CD, DVD) şi va cuprinde toată documentaţia de proiectare inclusiv ştampilele şi semnăturile şi se va prezenta în format docx (word), xlsx (excel), dwg (desene). c) Borderoul general pe obiecte de investiţie şi specialităţi, în format letric, dar şi electronic pe suport magnetic (CD, DVD) , cuprinzând toate elementele şi fişierele de referinţă. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări este de 15 zile până la data de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă răspunde tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 a zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform art. I – pct. 16 alin. (1) din OUG nr. 45 din 24.05.2018.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice faza D.A.L.I. aferentă obiectivului de investiţii "Consolidare, Modernizare şi Extindere Sediu Secţia 18 Poliţie", amplasat în Str. Constantin Minculescu, nr. 14-16, sector 5, Bucureşti  
Servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice S.F./D.A.L.I. sediul Politiei Oras Leordeni  
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 – pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti"  
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Sectia 3 Politie" 14.07.20
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII " REABILITARE APROFUNDATA A CLADIRII SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMARIEI SECTOR 2"  
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 21.10.19
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 23.09.19