Elaborarea documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" – amplasat în Str. Oiţelor nr. 10, sector 4, Bucuresti, prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire.
Prestatorul se obigă ca in documentaţia faza Studiu de fezabilitate s...
Elaborarea documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" – amplasat în Str. Oiţelor nr. 10, sector 4, Bucuresti, prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire.
Prestatorul se obigă ca in documentaţia faza Studiu de fezabilitate să asigure:
1) Elaborarea şi predarea documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a eventualelor documentaţii aferente studiilor de specialitate solicitate de emitenţii avizelor/acordurilor, precum şi obţinerea efectivă a avizelor şi acordurilor. Termen – maxim 75 de zile calendaristice de la semnarea contractului;
2) Elaborarea şi predarea Studiului de Fezabilitate/Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii pentru obiectivul de investiţii menţionat şi finalizarea activităţii de avizare a acestuia, conform prevederilor legale naţionale şi/sau a celor europene incidente, în vigoare. Termen - maxim 90 de zile calendaristice de la semnarea contractului;
Având în vedere faptul că, în cadrul obiectivului de investiţii sunt propuse a fi realizate, atât lucrări de intervenţii la construcţia existentă (lucrări de demolare/desfiinţare în conformitate cu datele consemnate în raportul de exeptiză tehnică), precum şi lucrări de edificare/construire a unei clădiri noi, prezentul obiectiv de investiţii este încadrat în categoria obiectivelor mixte, sens în care, denumirea, forma şi conţinutul documentaţiei tehnico-economice a cărei elaborare se solicită prin prezentul caiet de sarcini, va fi în concordanţă cu prevederile art. 8 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
3) Efectuarea eventualelor modificări/completări a documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită astfel de demersuri, fie de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., fie de alte organisme/instituţii/autorităţi avizatoare (experţi tehnici ai B.I.R.D., etc.). Termen - 5-30 zile calendaristice de la data primirii de către operatorul economic, a unei notificări în acest sens (termenul va fi stabilit de autoritatea contractantă, în intervalul menţionat, în funcţie de complexitatea/volumul modificărilor solicitate)
Predarea documentaţiilor tehnico – economice se va face după cum urmează:
a) 5 exemplare originale – Documentaţiile vor fi semnate şi ştampilate, îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de proiectare.
De asemenea, documentaţiile vor fi scrise cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere / întărite în zona de îndosariere sau vor fi introduse în plastic transparent.
Toate paginile vor fi numerotate, ştampilate şi semnate în original, conform competenţelor şi potrivit prevederilor legale în vigoare.
În caz de nerespectare a cerinţelor de mai sus beneficiarul îşi rezervă dreptul de a respinge documentaţiile.
b) 2 exemplare din documentaţii vor fi predate şi în format electronic pe suport magnetic (CD, DVD) şi va cuprinde toată documentaţia de proiectare inclusiv ştampilele şi semnăturile şi se va prezenta în format docx (word), xlsx (excel), dwg (desene).
c) Borderoul general pe obiecte de investiţie şi specialităţi, în format letric, dar şi electronic pe suport magnetic (CD, DVD) , cuprinzând toate elementele şi fişierele de referinţă.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări este de 15 zile până la data de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă răspunde tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 a zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform art. I – pct. 16 alin. (1) din OUG nr. 45 din 24.05.2018.